Gå til innhold

Dette er Apples plan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får virkelig håpe det hjelper - litt for lenge siden det kom en helstøpt oppdatering fra den kanten nå.

 

Enig. Det er ikke godt å si hva det skyldes, kanskje de burde bruke mer tid på utvikling og testing og ikke la seg "presse" til å levere for fort. Jeg tror de før i tiden rett og slett bare holdt igjen lanseringer til produktet var bedre gjenomtestet...

 

 

 

Apple logger når du har ferie og kun da får du møte "geniene" i Apple-butikken... ?

Neida, de logger ingenting om det, og som du sikkert vet, de ansatte i butikken har bare fått tittelen "Genier", og du kan møte de når du vil. Bare å gå innom en butikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

"Det er i første rekke Apples såkalte «Genier», altså de du møter bak kassen i offisielle Apple-butikker når du er på ferie"

 

Apple logger når du har ferie og kun da får du møte "geniene" i Apple-butikken... ?

 

Finnes ikke offisielle Apple butikker i Norge, derfor de sier det.

Lenke til kommentar

 

"Det er i første rekke Apples såkalte «Genier», altså de du møter bak kassen i offisielle Apple-butikker når du er på ferie"

 

Apple logger når du har ferie og kun da får du møte "geniene" i Apple-butikken... ?

Finnes ikke offisielle Apple butikker i Norge, derfor de sier det.
Det visste jeg ikke, da forstår jeg teksten. At vi ikke har ofisielle Apple butikker her overrasker meg.

(Mitt innlegg var ironi på noe jeg trodde var feil oversatt)

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Det visste jeg ikke, da forstår jeg teksten. At vi ikke har ofisielle Apple butikker her overrasker meg.

(Mitt innlegg var ironi på noe jeg trodde var feil oversatt)

Det finnes offisielle Apple-butikker (Eplehuset, Elkjøp etc.), som er premium resellers og som samarbeider tett med Apple.

 

Det som ikke finnes er Apple-eide butikker, som man har i veldig mange andre land, der de som jobber der faktisk er ansatt hos Apple og der Apple kontrollerer alt.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...