Gå til innhold

- Dette er nye Macbook Air.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du må være spesielt interessert for å si at det er drastisk. Ser ut som en Mac fremdeles.

 

Hei, Moskus!

 

Takk for tilbakemelding :)

 

Jeg endret litt på ingressen nå. Det er nok imidlertid mange Mac-brukere der som vil påstå endringene (hvis ryktene stemmer) er ganske store. Dette vil være første gang en styreplate ikke kan klikkes på, og første gang tastaturstørrelsen endres.

 

Hvis det også stemmer at alt skal kobles til Macbooken via én USB-kontakt kan det bli rabalder i Apple-leiren.

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

- Niklas

Lenke til kommentar

 

Tror du må være spesielt interessert for å si at det er drastisk. Ser ut som en Mac fremdeles.

 

Hei, Moskus!

 

Takk for tilbakemelding :)

 

Jeg endret litt på ingressen nå. Det er nok imidlertid mange Mac-brukere der som vil påstå endringene (hvis ryktene stemmer) er ganske store. Dette vil være første gang en styreplate ikke kan klikkes på, og første gang tastaturstørrelsen endres.

 

Hvis det også stemmer at alt skal kobles til Macbooken via én USB-kontakt kan det bli rabalder i Apple-leiren.

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

- Niklas

Hvis de har fjernet magsafe inngangen så blir det spennende å kun bruke maskinen 10 timer etter innkjøp,eller har de en revolusjonerende ny selvladende batteriteknologi ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis de har fjernet magsafe inngangen så blir det spennende å kun bruke maskinen 10 timer etter innkjøp,eller har de en revolusjonerende ny selvladende batteriteknologi ?

 

 

Det vil være fullt mulig å lade en bærbar maskin gjennom en USB 3.1 Type-C kontakt. Jeg har imidlertid liten tro på at Apple velger å kutte ut en egen ladekontakt med MagSafe i neste generasjon MacBook Air.

Lenke til kommentar

Er de helt tilbakestående? Den forrige modellen var allerede amputert til de grader, og nå skal liksom èn USB-port være nok?! Og ingenting annet?

 

Eventuelt er de som har kokt sammen disse ryktene "helt tilbakestående". Vi får vel se i løpet av året, om det er noe hold i at Apple vil lansere noe slikt, men for min del tviler jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...