Gå til innhold

Denne LCD-TV-en blir like tynn som en iPhone 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det står at den er like tynn som iPhone høres det ikke akkurat imponerende ut. iPhone er jo ikke kjent for å være tynn....

 

Bildekvaliteten på denne TVen blir nok dårlig i forhold til prisen regner jeg med. Får se hva de priser de til, må ligge et stykke under sine egne 20.000 kr OLED TVer. De er vel både tynnere, og har helt klart mye bedre bildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Will it bend?

 

O_o

 

Jeg hadde ikke turt å kjøpe denne i butikk. Denne måtte blitt kjøpt på Elkj()p, inklusive montering.

 

Er det egentlig et mål i seg selv at TV'n skal være tynnere enn f.eks. en bilderamme og dørkarm? Kanskje de burde leveres ferdig montert i bilderammer og dørkarmer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel det at det skal være så tynn som mulig som presser opp prisen uten at man da tar hensyn til de andre behovene

 

tynne skjermer har jo tendens til ikke få plass til høytalrer lenger som gir aksebtabel lyd

 

skal man ha lyd i tilegg så kan man jo ikek si at skjermen er tynn lenger

 

For ikke å nevne at produsenten tjener penger på både materialer spart og fraktomkostninger. :)

 

Hvis dem tenker på miljøet når det gjelder slike skjermer, så vil jeg gjette på at flere kommer til å gå i stykker før dem har blitt hengt på veggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...