Gå til innhold

INTERVJU: Blizzard introduserer fire nye grunnpilarer i StarCraft-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Plottet som har pågått siden Wings of Liberty har hovedsaklig handlet om nettopp disse to figurene, Raynor og Kerrigan."

 

Plottet som har pågått siden StarCraft 1, fra 1998! Snart 20 år siden, og endelig kommer konklusjonen! Håper de hiver seg på Warcraft 4 eller en ny historie som jeg kan avslutte når jeg nærmer meg 50.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Plottet som har pågått siden Wings of Liberty har hovedsaklig handlet om nettopp disse to figurene, Raynor og Kerrigan."

 

Plottet som har pågått siden StarCraft 1, fra 1998! Snart 20 år siden, og endelig kommer konklusjonen! Håper de hiver seg på Warcraft 4 eller en ny historie som jeg kan avslutte når jeg nærmer meg 50.

 

Ja, hadde vært interessant å høre om de mener denne oppdelingen har vært en suksess. Innen Legacy of the void kommer blir det hva da? 5 år siden WoL? Skal det liksom være en sammenhengene historie? Hvordan passer dette med påstandene om å få ut spillene raskere etter hverandre? I mine øyne tyder alt på at det hadde vært bedre å ha alle races i alle tre utgaver, og fordelt missions bedre.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Fra vårt perspektiv virker det som om StarCraft II er en mer robust og livlig e-sportmiljø enn noensinne. "

 

"Men når det gjelder StarCraft synes ikke vi det virker som om vi blir mindre. Tvert om føles det som om vi fortsetter å vokse."

 

Smart fyr det der, spesielt når alle vi andre ser at Starcraft går nedover og nedover og nedover mtp seere og spillere.

 

Jeg tror blizzard er litt virkelighetsfjerne.

 

PS: Archon mode har blitt testet og funnet ut av at er bare trash, virker som en filler-mode de la til fordi de ikke kom på noe smart.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...