Gå til innhold

Nord-Korea klandrer USA for nettangrepet og kaller Obama en «apekatt»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Nord korea nekter for å ha noe med hackerangrepet å gjøre, noe som er veldig rart med tanke på at hackerne leaket de nyeste filmene til sony med unntak av en film, nemlig ''the interview''. Når hackerne også krever at sony trekker tilbake filmen og ikke viser den på kino legger bare dette enda større mistanke på Nord korea..

Lenke til kommentar

Jeg tror vi alle er enige at det er Nord-Korea som er apekatten i denne bæsjkastingskonkurransen.

 

På en annen side, er det forærmende å bli kalt en apekatt av en apekatt? Decisions, decisions...

 

Tror nok denne situasjonen kan mye mer presist beskrives som "Heredatory utopian communist dictatorships to the left of me, run-off elected president of world police to the right - here I am stuck in the middle with Sony's PR stunt"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apekatt vil garantert tolkes i verste rasistiske mening i USA. Om ikke annet så vil det få kaffen til å sette seg i halsen til amerikanerne, inkludert republikanerne. Er det noe republikanerne er flinke til så er det å hause opp fiendebilder. Et gammelt jungelord sier at en fiende av min fiende er min venn. Det tror jeg får mange republikanere til å føle de er på samme lag som Obama, mot Nord-Korea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...