Gå til innhold

TILBAKEBLIKK: Unik opplevelse for tre eventyrlystne kamerater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker dette spillet, til og med idag. Ikke bare var det et veldig bra singleplayer RPG, men coop delen av det som jeg desverre kun fikk spillt med en person pga. manglende multitap var en kjekt måte å dele eventyret på. Til og med idag så er det spesielt med tanke på det store eventyret en deler sammen.

 

Meg og lillebror var drittunger den gangen også, lillesøster som fortsatt er gamer holder fortsatt nag etter vi ditcha henne for å spille sammen.

Lenke til kommentar

Seriøst, nostalgien er enorm. Jeg var 9 år i 1995 jeg også. Satt i kjelleren med bestekameraten min og spilte Secret of Mana dag ut og dag inn.

Foreldrene mine oversatte da vi ikke visste hva vi skulle gjøre.

Husker da jeg kom til Upper Lands med kanonen for første gang, som om det skulle være igår.

Og ikke minst så har jeg rundet Secret of Mana utallige ganger i ettertid.

 

Musikken er også unik og setter et stort preg på spillet.

 

Lett det beste spillet som ble laget i sin tid, og det stiller fortsatt sterkt den dag idag.

Lenke til kommentar

Seriøst har ikke lest artikkelen ferdig engang, men husker så godt Nintendo magasinet!! :D Det var redningen flere ganger. Husker at de hadde en slags walkthrough til spillet som var noen sider i hver utgave. De aha opplevelsene der skal man lete lenge etter!

Jeg måtte klare hele spillet selv. Uten noen form for hjelp. :p

Lenke til kommentar

 

 

Seriøst har ikke lest artikkelen ferdig engang, men husker så godt Nintendo magasinet!! :D Det var redningen flere ganger. Husker at de hadde en slags walkthrough til spillet som var noen sider i hver utgave. De aha opplevelsene der skal man lete lenge etter!

Jeg måtte klare hele spillet selv. Uten noen form for hjelp. :p

Samme her. Var et utrolig slit for en som ikke forstod mye engelsk, men kom meg gjennom det!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...