Gå til innhold

Steam-håndkontrollen blir litt mindre unik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok jeg blir å holde meg til Xbox 360 spaken jeg har allerede. Analoge stikker har nå fungert fint i åresvis, så klarer ikke å se for meg at Steam sin utgave skal bli noe bedre.

 

Spørs vel hva du skal bruke det til? Det har jo lenge vært kontrollere som er mer egnet enn analog stikker til mye forskjellig.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror nok jeg blir å holde meg til Xbox 360 spaken jeg har allerede. Analoge stikker har nå fungert fint i åresvis, så klarer ikke å se for meg at Steam sin utgave skal bli noe bedre.

 

Spørs vel hva du skal bruke det til? Det har jo lenge vært kontrollere som er mer egnet enn analog stikker til mye forskjellig.

 

AtW

 

Tenker du på ratt og pedaler, flightstick og slikt? Da er man jo litt i en annen arena plutselig. Steam sin kontroller ser jo rimelig lik ut de analoge spakene, bare at den mangler de analoge spakene. Jeg vet ikke hvilket bruksområde de satser på, men har vanskelig for å se for meg at den fungerer like godt som en tradisjonell 360 spake.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror nok jeg blir å holde meg til Xbox 360 spaken jeg har allerede. Analoge stikker har nå fungert fint i åresvis, så klarer ikke å se for meg at Steam sin utgave skal bli noe bedre.

 

Spørs vel hva du skal bruke det til? Det har jo lenge vært kontrollere som er mer egnet enn analog stikker til mye forskjellig.

 

AtW

 

Tenker du på ratt og pedaler, flightstick og slikt? Da er man jo litt i en annen arena plutselig. Steam sin kontroller ser jo rimelig lik ut de analoge spakene, bare at den mangler de analoge spakene. Jeg vet ikke hvilket bruksområde de satser på, men har vanskelig for å se for meg at den fungerer like godt som en tradisjonell 360 spake.

 

 

Ratt, pedaler flightstick, mus, tastatur, wii-mote, digital stikke osv. Sier ikke det er noe galt med en joypad, men det er jo masse som er mere egnet til diverse ting enn en joypad, jeg tipper dette blir en allround-sak som er mer egnet til joypad på noe og mindre på andre ting.

 

AtW

Lenke til kommentar

Synes dette er et steg i riktig retning. Det er ingen som har sagt at en analogspake er dumt for flytting (på mange måter er det mye bedre enn et tastatur), utfordringen er høyre spake, dvs. den som skal erstatte en mus. Det er her det er rom for innovasjon, og det er her Valves kontroller er interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...