Gå til innhold

Nå blir det enklere å bruke PlayStation som mediesenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det.

Det er ikke fullstendig ubrukelig, det er bare du som er gjerrig!

 

Helt nye funksjoner i Plex blir gitt ut til betalende brukere først, så kommer det etterhvert for gratisbrukere. Det er ikke Sony som leverer denne tjeneste, det er Plex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde det vært et engangsbeløp, så hadde det ikke vært et problem. Men det er snakk om minimum 5 dollar i måneden. Og det er ganske mye når man tenker på det er mine egne filmer det er snakk om.

Kan ikke se at dette har noe med saken å gjøre.

 

Som nevnt av andre går det helt fint å betale et engangsbeløp her. Greit nok at du ikke ser verdien av å betale for tjenester, men å kalle det "fullstendig ubrukelig" er ganske useriøst, og grenser til trolling.

Lenke til kommentar

 

Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det.

 

Går an å kjøpe livstidsabonnement, $149. Prisen gikk opp i høst (september, tror jeg), fra $79.
Jeg kjøpte Lifetime Pass da prisen var $74,99 (mener jeg). Har ikke angret et sekund. Bruker den som sagt på alle enheter jeg har. Noe av det beste med Plex er at løsningen støtter så mange ulike platformer. Dermed må ikke "alt" jeg bruker enten være Apple, Android eller Windows for å få _en_ god løsning. Perfekt!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det.

 

Seriøst? Er ikke det bare for å spille online? (Noe som også forsåvidt er ganske hårreisende). Hvor mye er det de tar betalt?
Dette har ikke noe med Sony å gjøre. Du trenger ikke PSN abo. for å bruke Plex. Men nå, i en tidlig fase, må du ha Plex Pass (se priser i et annet innlegg) for å linke Plex på PS3/4 mot din Plex-konto og server.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...