Gå til innhold

Arbeidet med Lords of the Fallen 2 er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke f om det blir portering, ikke en pad i verden som kan kjøre dette. Det kræsjet min pimpin' gaming rig hver gang en fiende exploderte mens jeg så på den. Måtte spille igjennom med å huske å snu kamera hver gang jeg drepte en slik ;)

Min to år gamle pc med et nyere r290 har aldri hatt problemer med spillet, selv med alle instillinger på full pupp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke f om det blir portering, ikke en pad i verden som kan kjøre dette. Det kræsjet min pimpin' gaming rig hver gang en fiende exploderte mens jeg så på den. Måtte spille igjennom med å huske å snu kamera hver gang jeg drepte en slik ;)

 

Har en slapp, 2 år gammel PC som kjørte spillet uten problemer. Kanskje problemet ligger hos deg og ikke spillet.

Lenke til kommentar

Har en slapp, 2 år gammel PC som kjørte spillet uten problemer. Kanskje problemet ligger hos deg og ikke spillet.

 

Jeg spilte det når det kom ut. i7 haswell, 16gb minne og r290x. Andre spill funker smooth (untatt andre spill med problemer da)

Burde ikke vært noe problem.

Mulig det har blitt bedre optimalisert av patcher siden den tid. Jeg fant nok av folk på nett med gode rigs som hadde samme problemet med at spillet kræsjet hver gang en fiende sprengte.

Lenke til kommentar

PC'en skal uansett ikke kræsje :) det kan gjerne begynne å hakke, men det sekundet den kræsjer så vet du at du har en komponent som enten er overklokket for mye, eller i dårlig tilstand :)

 

Ja, sorry, mente crash til desktop. Pc holdt seg på. Men GPU og CPU-temperaturer kjørte seg ganske kraftig.

Lenke til kommentar

 

Har en slapp, 2 år gammel PC som kjørte spillet uten problemer. Kanskje problemet ligger hos deg og ikke spillet.

Jeg spilte det når det kom ut. i7 haswell, 16gb minne og r290x. Andre spill funker smooth (untatt andre spill med problemer da)

Burde ikke vært noe problem.

 

Jeg kjøpte det på launch, har svakere prosessor(Regner jeg med) og halvparten så mye ram, null problem med framerate eller lag. Som sagt over her, problemet ligger nok hos pcen og ikke spillet. Kan være du burde oppdatere drivere eller roe ned eventuell OC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...