Gå til innhold

Denne telefonen har fire dagers batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Xperia Z3 Compact varer også i 4 dager på moderat bruk.

 

Moderat bruk:

* Et par telefoner dagen, +-45 min dagen

* Mobilt nett/Wifi aktivert mesteparten av dagen med unntak av natt.

* Epost/nettleser/sms/face sjekkes og brukes +-en gang i timen

* 1-2 timer musikk hver dag

 

Dette tilsier ca 25 prosent for 24 timer..

Lenke til kommentar

Dette var da mye gratis reklame for en kinesisk telefon kun basert på en pressemelding. Jeg har ingen tro på oppgitte prosenter i den illustrasjonen der 50 min e-bok lesing tar 4% mot 1% for 40 min spilling.

 

At man totalt skal få 7 timer og 20 minutter skjermtid, i tillegg til en del musikk på rundt 1500 mAh (28% av 5350) er vel ønsketenkning.

 

EDIT: Sjekket også angående hurtigladingen, og der er det også noe som ikke stemmer. Laderen med 2.5A på 5.2V ville gitt ca 2500mAh på en halvtime, maksimalt. Dette vil sannsynligvis korte ned batteriets levetid, og er fortsatt ikke i nærheten av de 3700mAh de påstår at de lader.

Endret av Mixy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir jo bare dummere og dummere. Hvis de får så mange timer med skjermen på er det på usannsynlig lav lysstyrke med en veldig svak prosessor.

 

"Although it's equipped with 5350mAh battery, but the dimensions of P5000 is not fat at all, actually, it benefits from improvement of our craft technology."

 

Det er fra kilden til denne artikkelen.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at Sensation IKKE varer 4 dager med ordentlig bruk. :p

 

Men dette er en riktig løsning spør du meg. Litt tjukkere mobiler for å gi portabilitet i den andre enden ved batterilevetid. Full HD skjerm er også bra nok på en skjerm av den størrelsen spør du meg.

Vennligst definer "ordentlig bruk"?
Lenke til kommentar

Lese meldinger, ta en telefonsamtale eller to, høre litt spotify, laste inn et par nettsider over 3G. Gjennomsnittlig dagsbruk. :)

Nå lurer jeg sterkt på hva du tror jeg bruker min Sensation til. Dette hørtes ut som normalt bruk for meg også. Er slik jeg har brukt den akkurat denne oppladningen, der jeg nå har nådd 33% batteri igjen etter 3 dager 23 minutter
Lenke til kommentar

trur de fleste telefoner fra sony sin z serie vil vare 3-4 dager. med ca 8 timers "bruk" (spill telefonsamtaler nettleser osv (skjerm på)) varer min z1 normalt 3 og en halv dag. trur dette har mye å gjøre med at sony venter noen minutter med å spørre om noe har skjedd på internett. kan aktiveres og deaktiveres under batteri innstillinger. så en hangouts melding pleier å komme frem til meg 0-5 minutter etter at noen sendte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...