Gå til innhold

Slik feiret Sony PlayStations 20-års dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette handler ikke om å tjene penger for Sony, hvis dette stemmer da;

 

"Her i Europa er prisen satt til 499 euro, eller i overkant av 4300 kroner. For den prisen får du konsollen, håndkontrolleren og PlayStation Eye-kameraet farget i «Original Grey», pakket inn i en helt spesiell boks"

 

4300,- er ikke rare prisøkningen. Det du sa om "å være smart" er utenfor poenget da dette tydeligvis ikke er for å tjene masse ekstra med penger. Å produsere et PS1 kabinett med plass til PS4 innmat hadde ikke kostet mye, kanskje 500,- per kabinett hvis jeg overdriver så mye at jeg blir svimmel :p Legg på andre små modifikasjoner så er man der.

 

Hvis de hadde laget en PS4 i et PS1 kabinett slik jeg fabler om ( :) ) så kunne de fint ha sparket prisen opp i både 7 og 8 tusen kroner. De hadde blitt revet vekk fra hyllene uansett hvis de hadde lagd like få som den gråfargede utgaven, 12.300.

 

Når jeg tenker på dette så får jeg lyst til å kjøpe meg en eller annen spillemaskin og case-modde den til evigheten og forbi :) :) :) Hmmm, julegave til meg selv idê der ja :xmas: :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

Sant sant, enklere å gå for den generelle brukermassen ja. Kjedelig for folk som liker litt nostalgi da, som meg :hrm:

 

Men men, slik går no dagan :) God Jul :xmas: :xmas: :xmas::xmas: :xmas: :xmas::xmas: :xmas: :xmas:

 

Hadde vært stilig med ps4 og top mount blu ray, med andre ord identisk med ps1 ja. Det hadde vært noe. Er så lei av de kjedelige "dytt inn cd'en her"

Lenke til kommentar

Handler nok om produksjonskostnader, skulle de gjort som du foreslår med PS1-kabinett ville nok det ført til veldig høy utsalgsspris. Man må være smart i tillegg..

 

Synes den var fet jeg!

 

 

Tja, denne er jo allerede temmelig "limited edition" når den skal produseres i et såpass begrenset antall så de kunne nok godt tatt den ekstra kostnaden og priset den 2-3000 kr høyere og like fult fått solgt de uten store problemer.

Lenke til kommentar

Dette handler ikke om å tjene penger for Sony, hvis dette stemmer da;

 

"Her i Europa er prisen satt til 499 euro, eller i overkant av 4300 kroner. For den prisen får du konsollen, håndkontrolleren og PlayStation Eye-kameraet farget i «Original Grey», pakket inn i en helt spesiell boks"

 

4300,- er ikke rare prisøkningen. Det du sa om "å være smart" er utenfor poenget da dette tydeligvis ikke er for å tjene masse ekstra med penger. Å produsere et PS1 kabinett med plass til PS4 innmat hadde ikke kostet mye, kanskje 500,- per kabinett hvis jeg overdriver så mye at jeg blir svimmel :p Legg på andre små modifikasjoner så er man der.

 

Hvis de hadde laget en PS4 i et PS1 kabinett slik jeg fabler om ( :) ) så kunne de fint ha sparket prisen opp i både 7 og 8 tusen kroner. De hadde blitt revet vekk fra hyllene uansett hvis de hadde lagd like få som den gråfargede utgaven, 12.300.

 

Når jeg tenker på dette så får jeg lyst til å kjøpe meg en eller annen spillemaskin og case-modde den til evigheten og forbi :) :) :) Hmmm, julegave til meg selv idê der ja :xmas: :xmas: :xmas:

 

En større PS1 må for det første designes, og i tillegg må produksjonslinjene tilpasses en helt annen type boks, det er ganske mye mer omfattende enn å kun male det om. Men joa, de kunne jo selvfølgelig gjort det og solgt den dyrt.

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...