Gå til innhold

Nå kan du streame spillingen din via Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dette er krise for de av oss som tester spill. En av selskapene jeg tester for er allerede nervøse for utilsiktede lekkasjer.

 

Vist det ikke går å slå av funksjonen får det bli steam offline hver gang du tester noe sensitivt

De tvinger deg ikke til å streame, funksjonen er standard avskrudd. Hadde vært helt uhørt om gjorde det, ikke alle som har nettlinje til å streame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Dette er krise for de av oss som tester spill. En av selskapene jeg tester for er allerede nervøse for utilsiktede lekkasjer.

 

Vist det ikke går å slå av funksjonen får det bli steam offline hver gang du tester noe sensitivt

De tvinger deg ikke til å streame, funksjonen er standard avskrudd. Hadde vært helt uhørt om gjorde det, ikke alle som har nettlinje til å streame.
Deven jeg chattet med sa funksjonen var delvis påslått for ham som default.
Lenke til kommentar

Er det ikke bare for steam å legge til en funksjon som gjør at spillutgivere/utviklere kan velge hvordan spillet sitt har mulighet for å streames på den nye tjenesten i et gitt tidsrom. Bare å sende steam en real melding så kan ikke dette være noen vanskelig affere å legge til.

Lenke til kommentar

Dette er krise for de av oss som tester spill. En av selskapene jeg tester for er allerede nervøse for utilsiktede lekkasjer.

 

 

Nuvel krise er ett sterkt ord... Når du starter det opp første gangen så sto det standard på at venner kunne spørre omlov til å få se, dette kan man jo bare sette til at man selv må invitere så er jo problemet løst. Så som sagt å bruke ordet krise her er å overdrive kraftig. Hvis man ikke sjekker innstillingene før man setter det opp så får man jo skylde seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Deven jeg chattet med sa funksjonen var delvis påslått for ham som default.

 

Hva menes med "delvis påslått"?
Ikke slått på for alle, men for vennelisten.

Vil ikke dette løse seg ved å bruke en steamkonto som er til spilltesting? Men som andre sier, det burde da være mulig å deaktivere funksjonen helt. Blir nok mye smell på steam om venner prøver å kødde med deg ved å krepere internettlinjen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...