Gå til innhold

Dette er utfordreren til Googles selvbygger-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 deler virker altfor lite. Enten bygger du selv eller så gjør du ikke. 3 Deler er ikke mye til selvbygging akkurat, det blir jo bare noe halvveis.

Er fornøyd bare jeg enkelt kan bytte ut batteriet og skjermen om jeg er uheldig. Har en iphone med sprukket skjerm og et batteri som får stadig dårligere kapasitet. Får vel bestille verktøy og deler på nettet snart. Det blir vel liggende en stund før jeg begynner å skru også. :p Men hadde vært herlig om det bare var snap-in deler.

 

Å kunne oppgradere prosessor og annen innmat hadde bare vært en ekstra bonus.

Endret av BlueShroom
Lenke til kommentar

 

3 deler virker altfor lite. Enten bygger du selv eller så gjør du ikke. 3 Deler er ikke mye til selvbygging akkurat, det blir jo bare noe halvveis.

Er fornøyd bare jeg enkelt kan bytte ut batteriet og skjermen om jeg er uheldig. Har en iphone med sprukket skjerm og et batteri som får stadig dårligere kapasitet. Får vel bestille verktøy og deler på nettet snart. Det blir vel liggende en stund før jeg begynner å skru også. :p Men hadde vært herlig om det bare var snap-in deler.

 

Å kunne oppgradere prosessor og annen innmat hadde bare vært en ekstra bonus.

 

 

Selvfølgelig, men hvis google tilbyr denne ekstra bonusen og begge går for å lage standarder som flere produsenter kan bruke..... hvorfor velge den standarden som ikke har disse ekstra bonusene? Jeg sier ikke at dette er dårlig, bare synes det blir merkelig å prøve å konkurrere mot noen andre når det du prøver å slå dem med er et dårligere produkt? Da må de lansere det en del før google, få inn litt penger da til å utvikle det videre til et produkt som kan konkurrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...