Gå til innhold

Disse har Cyber Monday-salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo enda mindre ting å finne idag enn det var på den såkalte black friday greia, så ingen grunn til å hoppe i taket.

Enda mindre ting betyr at det er enda mindre interessante ting, ikke at noen hadde noe interessant på black friday, så det sier jo sitt.

 

Kanskje ingen grunn til å hoppe i taket for din del, men husk at folk har forskjellig smak ;) Sikkert mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag på ting de har hatt planer om å kjøpe.

Lenke til kommentar

 

Det er jo enda mindre ting å finne idag enn det var på den såkalte black friday greia, så ingen grunn til å hoppe i taket.

Enda mindre ting betyr at det er enda mindre interessante ting, ikke at noen hadde noe interessant på black friday, så det sier jo sitt.

 

Kanskje ingen grunn til å hoppe i taket for din del, men husk at folk har forskjellig smak ;) Sikkert mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag på ting de har hatt planer om å kjøpe.

Kan du finne ett eksempel til meg?

 

Jeg fant ingen på fredag i hvert fall, av det jeg behøver. I januar kan du heller kjøpe (evt. bytte til deg) ting du ikke trenger. Eller kanskje allerede 2. juledag ifølge fjorårets trend.

Lenke til kommentar

 

 

Det er jo enda mindre ting å finne idag enn det var på den såkalte black friday greia, så ingen grunn til å hoppe i taket.

Enda mindre ting betyr at det er enda mindre interessante ting, ikke at noen hadde noe interessant på black friday, så det sier jo sitt.

Kanskje ingen grunn til å hoppe i taket for din del, men husk at folk har forskjellig smak ;) Sikkert mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag på ting de har hatt planer om å kjøpe.

Kan du finne ett eksempel til meg?

 

Jeg fant ingen på fredag i hvert fall, av det jeg behøver. I januar kan du heller kjøpe (evt. bytte til deg) ting du ikke trenger. Eller kanskje allerede 2. juledag ifølge fjorårets trend.

 

 

Skrev ingenitng om at jeg hadde funnet noe. Skrev at det sikkert var mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag da ikke alle ser etter nettopp det du, eller jeg er interessert i.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er jo enda mindre ting å finne idag enn det var på den såkalte black friday greia, så ingen grunn til å hoppe i taket.

Enda mindre ting betyr at det er enda mindre interessante ting, ikke at noen hadde noe interessant på black friday, så det sier jo sitt.

Kanskje ingen grunn til å hoppe i taket for din del, men husk at folk har forskjellig smak ;) Sikkert mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag på ting de har hatt planer om å kjøpe.

Kan du finne ett eksempel til meg?

 

Jeg fant ingen på fredag i hvert fall, av det jeg behøver. I januar kan du heller kjøpe (evt. bytte til deg) ting du ikke trenger. Eller kanskje allerede 2. juledag ifølge fjorårets trend.

 

 

Skrev ingenitng om at jeg hadde funnet noe. Skrev at det sikkert var mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag da ikke alle ser etter nettopp det du, eller jeg er interessert i.

 

 

Jaha, så det vil si at butikkene driver med forskjells behandling og diskriminering, for å sette det på spissen.

På fredag så hadde de ett par skjermkort som var interessante, thats it, ikke så mye som en eneste SSD det var verdt engang å vurdere, nå er jo ikke en SSD så dyrt utenom disse "tilbudene", men jeg blei direkte kvalm av mengden kjøkken utstyr som f.eks komplett hadde lagt ut, jeg brakk meg så kraftig at jeg måtte forlate PCen å få noen til å fjerne taben med komplett nettsiden på.

Men men, de setter jo bare ned prisen på ting som ikke selger så bra eller bare generelt er ræl resten av året også.

 

Og ja, folk har forskjellig smak, men da må de for faen svarte i helvete legge ut ting som forskjellige folk vil ha, ikke bare ting som den jevne husmor ser etter.

 

Men man får vel se etter i romjula eller etter nyttår, kanskje de legger ut ting som andre enn diverse husmødre ser etter.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Men man får vel se etter i romjula eller etter nyttår, kanskje de legger ut ting som andre enn diverse husmødre ser etter.

Er det noen som sier at det kun er dataprodukter som skal være på salg på "black friday" ? Finn deg heller noe annet å klage på, så kan de som trenger ny kjøkkenmaskin være glad for at de fikk avslag på den. ;) S4 til 2222 kroner var da også et greit tilbud, eller G2 til 3000. For eksempel.

Endret av pOOf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er jo enda mindre ting å finne idag enn det var på den såkalte black friday greia, så ingen grunn til å hoppe i taket.

Enda mindre ting betyr at det er enda mindre interessante ting, ikke at noen hadde noe interessant på black friday, så det sier jo sitt.

Kanskje ingen grunn til å hoppe i taket for din del, men husk at folk har forskjellig smak ;) Sikkert mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag på ting de har hatt planer om å kjøpe.

Kan du finne ett eksempel til meg?

 

Jeg fant ingen på fredag i hvert fall, av det jeg behøver. I januar kan du heller kjøpe (evt. bytte til deg) ting du ikke trenger. Eller kanskje allerede 2. juledag ifølge fjorårets trend.

 

 

Skrev ingenitng om at jeg hadde funnet noe. Skrev at det sikkert var mange som har funnet opptil flere gode tilbud i dag da ikke alle ser etter nettopp det du, eller jeg er interessert i.

 

 

Jaha, så det vil si at butikkene driver med forskjells behandling og diskriminering, for å sette det på spissen.

På fredag så hadde de ett par skjermkort som var interessante, thats it, ikke så mye som en eneste SSD det var verdt engang å vurdere, nå er jo ikke en SSD så dyrt utenom disse "tilbudene", men jeg blei direkte kvalm av mengden kjøkken utstyr som f.eks komplett hadde lagt ut, jeg brakk meg så kraftig at jeg måtte forlate PCen å få noen til å fjerne taben med komplett nettsiden på.

Men men, de setter jo bare ned prisen på ting som ikke selger så bra eller bare generelt er ræl resten av året også.

 

Og ja, folk har forskjellig smak, men da må de for faen svarte i helvete legge ut ting som forskjellige folk vil ha, ikke bare ting som den jevne husmor ser etter.

 

Men man får vel se etter i romjula eller etter nyttår, kanskje de legger ut ting som andre enn diverse husmødre ser etter.

 

 

Haha.. Forksjells behandling og diskriminering fordi Komplett ikke la ut de SSD modellene du ønsket på tilbud og hadde for mye hvitevarer kontra for eksmpel datautstyr etter din mening? Hva med de som gikk inn på for eksempel Komplett for å kjøpe nettopp hvitevarer, men følte de fant mye mer datautsty da fordi kjøkkenmaskinen de hadde sett seg ut på forhånd ikke var på tilbud?

 

Jeg er helt enig og det ikke var så alt for mye som falt i smak hos meg på Black Friday heller rundt på de forskjellige nettbutikkene, men ser ingen grunn til å klage å syte av den grunn da veldig mange kjøpte massevis av hardware til en billigere penge enn man ville gjort på en helt vanlig dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada ,en tlf til 2k er sikkert kjekt for de som skal ha slikt og kjøkken maskiner er også brillefint, for de som skal ha slik.

Den "røde tråden" er jo, for de som skal ha slikt, meeeen alle andre som ikke skal ha driter jo regelrett i det, de hadde lett tjent mer hadde de lagt ut ett mye mer bredere spekter på varene sine, istedenfor å legge ut skjiten som ikke selger ellers i året, men hos komplett ihvertfall så er det slik de gjør det på slike tilbuds dager, så jeg er ikke overrasket, blir bare like oppgitt hver gang.

 

Og nei, ingen har da sagt at de bare skal selge ting til datamaskiner, hvor i svarte har du det ifra?

Det jeg snakker om er det ultra mega labre utvalget til ting til PCen, woho, ett skjermkort og en hdd eller en anna rælete laptop, mye å juble over du.

 

Men joda, husmødre united for salg hos komplett, lol, kanskje komplett bare klarte å rote seg inn på kvinneguiden når de skulle undersøke hva folk ville ha, lol.

 

Og bare sånn at det er klart, jeg bryr meg SÅ lite om hva andre kjøpte haugevis av laptoper og nettbrett eller what not så lenge det ikke var noe for meg der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

For din del var den såkalte rælete laptopen ikke noe å juble for, men jeg tørr påstå at det ganske sikkert er noen som jublet for den selv om den ikke var noe for deg. Personlig jublet jeg for en harddisk som var satt ned noen prosent og med fri frakt så er det jo helt perfekt! Penger spart.

 

Og du tror vi bryr oss veldig mye om sutringa di fordi tilbudene ikke innfridde dine forhåpninger? Skal man handle på dager som Black Friday eller timessalg eller hva det nå enn er så må man være åpen for alt hvis man har planer om å kjøpe noe. Det er skjeldent det som står på toppen av ønskelista blir lagt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...