Gå til innhold

Total War: Attila har fått dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortsett fra at det ikke ER vikinger, men som det står Viking FOREFATHERS Culture Pack, dvs. jernalder/folkevandringsstammene i Skandinavia - jyder, daner, gøter - som levde 2-300 år før vikingtiden og var samtidige med hunerne. Gjelder å holde tunga rett i munnen, både for artikkelforfatter og dere som kommenterer.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at det ikke ER vikinger, men som det står Viking FOREFATHERS Culture Pack, dvs. jernalder/folkevandringsstammene i Skandinavia - jyder, daner, gøter - som levde 2-300 år før vikingtiden og var samtidige med hunerne. Gjelder å holde tunga rett i munnen, både for artikkelforfatter og dere som kommenterer.

Jeg så det, men jeg tror Creative Assembly har jukset litt. Hadde Vikingenes forfedre slike vikingskip som på illustrasjons bildet? Jeg tror ikke engang at Vikingene selv hadde slike gigantiske båter. Det ser ut som kildematerialet for dette spillet var Asterix og vikingene (Egmont Serieforlaget, 1970).

Endret av Gother-Bit
Lenke til kommentar

Bortsett fra at det ikke ER vikinger, men som det står Viking FOREFATHERS Culture Pack, dvs. jernalder/folkevandringsstammene i Skandinavia - jyder, daner, gøter - som levde 2-300 år før vikingtiden og var samtidige med hunerne. Gjelder å holde tunga rett i munnen, både for artikkelforfatter og dere som kommenterer.

 

Det er uansett så mye historiske feil, så om de plasserer vikingene 500 år før sin tid, så spiller det ingen rolle. Men så er vel målet med total war-spillene fiksjon basert på historiske perioder.

Lenke til kommentar

 

Bortsett fra at det ikke ER vikinger, men som det står Viking FOREFATHERS Culture Pack, dvs. jernalder/folkevandringsstammene i Skandinavia - jyder, daner, gøter - som levde 2-300 år før vikingtiden og var samtidige med hunerne. Gjelder å holde tunga rett i munnen, både for artikkelforfatter og dere som kommenterer.

Jeg så det, men jeg tror Creative Assembly har jukset litt. Hadde Vikingenes forfedre slike vikingskip som på illustrasjons bildet? Jeg tror ikke engang at Vikingene selv hadde slike gigantiske båter. Det ser ut som kildematerialet for dette spillet var Asterix og vikingene (Egmont Serieforlaget, 1970).

Størrelsen er som du sier på jordet. Og de bak der har av en eller annen grunn latinerseil som vikingene vel aldri tok i bruk. Tullete å blande tidsperioder på denne måten.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at det ikke ER vikinger, men som det står Viking FOREFATHERS Culture Pack, dvs. jernalder/folkevandringsstammene i Skandinavia - jyder, daner, gøter - som levde 2-300 år før vikingtiden og var samtidige med hunerne. Gjelder å holde tunga rett i munnen, både for artikkelforfatter og dere som kommenterer.

Er jo som Britannia kampanjen i medieval 2 kingdoms, satt til 1200 tallet, så løper norge rundt med vikinger.

Lenke til kommentar

Konge at de gir ut et nytt spill i serien før de har i det hele tatt fiksa hovedproblemet med grunnspillet Rome 2.

 

Har mistet all respekt for CA nå. Greit nok at de skal tjene penger men måten de gjør det på er rett å slett forkastelig.

 

Jeg regner med at CA kjøre samme taktikk på Attila som Rome 2, med andre ord gir spillet ut i BETA versjon (men kaller det såklart for Offisiell Release) og bruker spillere som har betalt for spillet som BETA testere det første året. Samt gir de ut spillet så simpelt så overhode mulig slik at de kan pøse på med titalls DLC som man må betale for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...