Gå til innhold

Spelarane flokkar tilbake til World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, jeg kom tilbake.. men jeg kom like fort som jeg gikk igjen.. Å one hitte mobs hele veien til level 100 er ikke hva jeg kaller gøy.

 

Om du har bra level 90 gear, må du forvente dette de første levelene. Hadde det vært særlig vanskeligere, ville dem som ikke var med på level 90 content hatt store problemer. Det blir mer utfordrende selv med level 90 raid gear etter en stund.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt oppslukt! Dette er nok den beste expansion de noen gang har gjort. Spiller gjennom alt innholdet fullstendig "in character", masse flott og fornøyelig rollespilling. Har kommet til lvl 93, og er enda ikke ferdig med den første sonen. Her kommer jeg til å kose meg i mange måneder.

 

Skikkelig fornøyelig. Lovet meg selv å lese quests og å følge storylines. Mange skipper fullstendig slikt, de går glipp av mye.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beste expansion siden BC.
Spilte veldig mye i Vanilla og BC, og jeg må si de har hentet fram endel av det gode gamle som har vært borte. Har bare levlet opp i de andre expansionene. Det eneste jeg savner er at det er vanskeligere dungeons.

Leste mye av world of warcraft "loren" før jeg starta opp igjen, og det anbefaler jeg alle å gjøre, gir spillet mer fylde. Både cataclysm og mist of pandaria er bare noe de sauset sammen og henger lite sammen med Loren, men Warlords of dreanor har gode røtter i loren =)

 

Funny thing, som kanskje noen har fått med seg. Men Thrall og endel av hæren hans ble tatt til fange av en en gjeng Murlocks :wee:

Syntes forresten cinematicsen i nagrand mellom Thrall og Garrosh var episk!

Endret av OddZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...