Gå til innhold

GUIDE: Assassin's Creed: Unity (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemene til dette spillet er at DirectX 11 og 11.2 får opp mot eller over 50.000 skrive forespørsler , noe DX ikke greier å håndtere bra nok , med Mantle kan dette endre seg relativt fort.

 

Ta en titt her : http://games.slashdot.org/story/14/11/14/041256/ubisoft-points-finger-at-amd-for-assassins-creed-unity-poor-performance

 

Forhåpentligvis så kan dere oppdatere testen når dere får på plass Mantle også.

 

Edit : Heh, hadde selvsagt misforstått en tidligere artikkel , Ubisoft hevder at de har greid å få til Mantle lignende ytelse som fikser problemene deres, Unity er vel beviset på det motsatte vil jeg si...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Problemene til dette spillet er at DirectX 11 og 11.2 får opp mot eller over 50.000 skrive forespørsler , noe DX ikke greier å håndtere bra nok , med Mantle kan dette endre seg relativt fort.

 

Ta en titt her : http://games.slashdot.org/story/14/11/14/041256/ubisoft-points-finger-at-amd-for-assassins-creed-unity-poor-performance

 

Forhåpentligvis så kan dere oppdatere testen når dere får på plass Mantle også.

 

Dette spillet er fylt til randen av NVIDIA-spesifikke features, så sjansen for at det blir implementert støtte for Mantle her er vel dessverre ganske liten. Hadde vært veldig spennende å ha sett da. DX 12 hadde også vært et alternativ, men det er vel ikke ferdig enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp Assassin's Creed V (5) - Unity Bastille Edition til PS4, selv om jeg ikke har PS4, fordi jeg ikke har noen gamerPC og ikke planer om å skaffe en.

Nå må jeg bare spille igjennom 3 og 4 jeg har liggende til PS3, heh :D

 

Dropp Unity og plukk opp Rogue istede, det er fantastisk og er til PS3. Jeg runda nettopp Unity og har nettopp tatt noen timer i Rogue, kjekkere, "ingen" bugs i forhold til Unity og mer minneverdig hovedperson og historie. Unity er for meg det dårligste siden AC1 som har alder som unnskyldning.

Lenke til kommentar

Det skal ikke være opp til oss og lommeboken våres å få dette spillet til å se bra ut, Ubisoft må gjøre en bedre jobb, for spillet ser jammen meg ikke så bra ut med alt på ultra, og jeg får maks 40 fps, texturen på bygningene er også forferdelig om du er mer enn 50 meter vekke...

 

Ubi må lære seg å optimalisere litt bedre :wallbash:

Lenke til kommentar

Når jeg med i5 2500k og GTX 780 (begge overklokket) må ned på medium for å holde 60 fps stabilt, så skjønner jeg ikke stort. Mange andre spill ser langt bedre ut med samme maskinvare og fps. Dårlig port nok en gang?

 

Ikke dårlig port, den fungerer like dårlig på Xbox one og PS4, så dette spillet er bare krevende for alle platformer.

Lenke til kommentar

Må bare spørre: Flere enn meg som synes kontrollene i Unity er klønete og hakkete i PS4? F.eks at spilleren stopper opp og evt løper til en av sidene, hvis man bare så vidt beveger på L3? Første jeg har i serien, så kan jo hende det er slik i alle... noen som vet/har en mening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...