Gå til innhold

Kappløpet mot bøyelige mobilskjermer er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konseptene som er vist øverst ser jeg ikke poenget med. Om jeg skulle se noe poeng måtte det være noe som rulles sammen i en mindre formfaktor. Men fremdeles har jeg heller en flat plate i lommen, enn en mye tykkere sylinder etc.

 

Er det noen som helst praktiske fordeler med slike skjermer? Foruten at de kanskje tåler enkelte påkjenninger dagens skjermer ikke tåler.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med riper i disse bøybare skjermene?

De må jo ha en form for plastoverflate eller noe lignende, som da vil ripes opp ved normal bruk.

 

Kanskje de skal gjeninnføre klapptelefoner? :)

klapptelefon som kan slås opp til en full-touch ser jeg virkelig for meg vil være nyttig.

 

Men da må displayet kunne bøyes 180 grader på en plass

Lenke til kommentar

Konseptene som er vist øverst ser jeg ikke poenget med. Om jeg skulle se noe poeng måtte det være noe som rulles sammen i en mindre formfaktor. Men fremdeles har jeg heller en flat plate i lommen, enn en mye tykkere sylinder etc.

 

Er det noen som helst praktiske fordeler med slike skjermer? Foruten at de kanskje tåler enkelte påkjenninger dagens skjermer ikke tåler.

 

Vel, jeg ser nytten om du skal bære en ny, gigantisk TV gjennom en smal dør; Bare å brette TV-en og bære den under armen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...