Gå til innhold

PODKAST: Den lille konsollen som kunne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fortsatt min Gamecube med samtlige Marioparty spillene som ble utgitt til den og selfølgelig Windwaker. Har dessverre klart å rote bort kabelen som går til TVen, så har ikke fått brukt den på noen år :(

 

Har så mange gode minner der vi spilte 4 player Mario Party, Hadde vært så gøy å fått spilt de spillene igjen.

Lenke til kommentar

Har fortsatt min Gamecube med samtlige Marioparty spillene som ble utgitt til den og selfølgelig Windwaker. Har dessverre klart å rote bort kabelen som går til TVen, så har ikke fått brukt den på noen år :(

 

Har så mange gode minner der vi spilte 4 player Mario Party, Hadde vært så gøy å fått spilt de spillene igjen.

 

Du kan fint få tak i ny kabel til konsollen... prøv www.snes.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har fortsatt min Gamecube med samtlige Marioparty spillene som ble utgitt til den og selfølgelig Windwaker. Har dessverre klart å rote bort kabelen som går til TVen, så har ikke fått brukt den på noen år :(

 

Har så mange gode minner der vi spilte 4 player Mario Party, Hadde vært så gøy å fått spilt de spillene igjen.

Du kan fint få tak i ny kabel til konsollen... prøv www.snes.no

 

Will do :) Takker.

Lenke til kommentar

 

Helt enig i at Wii-tiden var mørke år. Wii er likevel en kongekonsoll, men mest fordi den er lett å modde og har full støtte for Gamecubespill!

 

Med mindre du har den tullete nye modellen...

 

Og det gjelder vel de fleste Wiiene der ute :(

De fleste nye, ja. Om man ikke har noe i mot å kjøpe brukt finner man billige Wiier med Gamecubestøtte på Finn og lignende sider. Hvis bildet ikke viser det, kan det være lurt å spørre selgeren om modellnummeret er RVL-001. RVL-101 er det man må unngå.

 

Shovelwaren som man trodde ingen kjøpte medfølger som regel også.

Lenke til kommentar

Bra at dere snakket varm om gode, gamle cuben. Den er en undervurdert perle og har masse gode spill. Jeg syntes dog at dere var veldig slemme mot wii'en. Det var en kul maskin, og hadde masse bra spill, ikke bare Mario Galaxy. Ja, det ble laget showelware i bøtter og spann til den, og det var få som klarte å få en verdig opplevelse ut av motion controls, men det kom faktisk noen fine ting fra Nintendo. Den hadde også Mii'er og det fine dashboard'et som de har videreutviklet på Wii U. Man kunne spille på nett ja, virtual console, og man kunne også koble gamecube-kontrollere eller en nintendo-joypad også. Mye moro i den altså, men for svak til å kunne dra de store tredjepartspillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...