Gå til innhold

Den trøblete Assassin's Creed Unity-lanseringen får Ubisoft til å tenke nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubisoft sier de vil håndtere det annerledes. I dag gikk de ut med info om at de fikser microtransaction, de gjør ingenting med bugs eller elendig performance. Som vil de, de kommer ikke til å endre seg.

 

At anmelderen ikke har hatt noe problemer må jo regnes som mirakuløst. Også merkelig hvis han ikke har lagt merke til alle periodene med 20 fps.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

"En god del anmeldere og lesere har tolket dette som et forsøk på å hindre tap i salg som følge av lunkne anmeldelser."

 

Her er en revolusjonerende ide; test spillet først og bruk tid på feilretting. Jeg kan garantere at det er mer lønnsomt enn å først gi ut et upolert produkt og så måtte finne på masse fikse måter å lure seg unna dårlige karakterer på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ubisoft sier de vil håndtere det annerledes. I dag gikk de ut med info om at de fikser microtransaction, de gjør ingenting med bugs eller elendig performance. Som vil de, de kommer ikke til å endre seg.

 

At anmelderen ikke har hatt noe problemer må jo regnes som mirakuløst. Også merkelig hvis han ikke har lagt merke til alle periodene med 20 fps.

 

De trenger vel mer tid på å fikse bugsene, tid de burdte tatt i form av en utsettelse av spillet. Jeg digger spillet og tåler drop i framerate, men gode gud kontrollbugs fikk meg til å rage til sengs igår. Fryste animasjoner i kamp, uresponsive knapper (ikke typen jeg vet jeg trykkte slag eller parry knappen i det sekundet der, men typen 5-10 sekunder trykking på drop knapp eller slå knapp uten at noe skjer) Jeg synes spillet er underholdende, men det må patches. Spiller selv på PS4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad jeg har sluttet med forhåndsbestillinger.Tror sannelig jeg venter noen uker eller måneder med kjøp, til dette spillet er patcha.

Dragon Age 3 embargoet så ut til å være langt mindre strengt. Noe som vitner om en større tro på et solid produkt, fra utgivers side.

Endret av hitman47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Multispill burde bli utvikla for PC og nedskalert til konsollane, samt gitt konsollane litt større valgfrihet med 720p, 900p og 1080p samt 30fps og 60fps. Ut fra desse valga ville man så fått den grafikken konsollen greidde utan dropp eller anna rusk. Da kunne MS og Sony hjulpe spillutviklere med optimaliseringa og fintuna spillopplevelsen. Såleis håper eg at TLOU sin PS4 versjon er byrjinga på større valgfrihet der man sjølv får velge oppløsing, fps og grafikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

En god del anmeldere og lesere har tolket dette som et forsøk på å hindre tap i salg som følge av lunkne anmeldelser.

 

En god del anmeldere.... og hvilke lunkne anmeldelser? Tenker du på den lunkne 8eren til Gamer? Bare 9 anmeldelser (Av XBone-anmeldelsene, som virker å være den som er anmeldt) som ligger under 7/10 på Metacritic, og 3 av disse ligger på 6,5/10.
Derimot er det 37 anmeldelser som ligger fra 7 og oppover.

 

Men nå er vel alt under 9 regnet som lunkne anmeldelser i 2014.

Lenke til kommentar

 

Ubisoft sier de vil håndtere det annerledes. I dag gikk de ut med info om at de fikser microtransaction, de gjør ingenting med bugs eller elendig performance. Som vil de, de kommer ikke til å endre seg.

 

At anmelderen ikke har hatt noe problemer må jo regnes som mirakuløst. Også merkelig hvis han ikke har lagt merke til alle periodene med 20 fps.

 

De trenger vel mer tid på å fikse bugsene, tid de burdte tatt i form av en utsettelse av spillet. Jeg digger spillet og tåler drop i framerate, men gode gud kontrollbugs fikk meg til å rage til sengs igår. Fryste animasjoner i kamp, uresponsive knapper (ikke typen jeg vet jeg trykkte slag eller parry knappen i det sekundet der, men typen 5-10 sekunder trykking på drop knapp eller slå knapp uten at noe skjer) Jeg synes spillet er underholdende, men det må patches. Spiller selv på PS4.

 

Er klar over at de trenger mer tid, iom at de har så mange problemer, men å gå ut med en gang og beklage feil med microtransaction, som de snart skal fikse sender virkelig et feil budskap. Samtidig så skylder de på AMD for alle bugsene og framraten i spillet (!). Altså de anerkjenner ikke at det er deres feil engang, men de fikser det som gir dem penger. Og at de skylder på AMD er jo helt utrolig. Det er akkurat de samme bugsene på NVIDIA..... AMD kort har mye lavere performance, men AMD kortene i ps4 og xbox har ekstremt mye høyere performance, de er bare ganske svake. Helt Helt åpenbart ikke amd sin feil. AMD og NVIDIA bør bare la være å lage drivere til ubisoft spill hvis det er sånn de holder på.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha. Dette er jo skivebom. De adresserer jo ikke de reelle problemene i det hele tatt! Det er ingen som bryr seg om onlinedelen til spillet.

Jo det gjør vi. Hverken jeg eller kamerat har noe problemer med ytelse, og sett veldig få og små bugs så langt, men han får ikke kommet seg online, så det er den vi venter på.

Ikke snakk på vegne av andre når du tydeligvis tar feil.

Endret av Leonis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Haha. Dette er jo skivebom. De adresserer jo ikke de reelle problemene i det hele tatt! Det er ingen som bryr seg om onlinedelen til spillet.

Jo det gjør vi. Hverken jeg eller kamerat har noe problemer med ytelse, og sett veldig få og små bugs så langt, men han får ikke kommet seg online, så det er den vi venter på.

Ikke snakk på vegne av andre når du tydeligvis tar feil.

 

 

Mulig det, men det virkelig oppstyret har etter min oppfatning dreiet seg om ytelse. Det er jo her ramaskrikene har skjedd. Mitt innlegg var jo såklart satt litt på spissen, av den grunn at jeg føler Ubisoft overser det virkelige problemet. (AC er og blir en single player-fokusert franchise)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilling er det helt slutt på her. Kjøper heller aldri mere spill ved launch(etter den forferdelige BF4 launchen) fordi man får som regel en Beta versjon av spillet. Litt kjedelig at man må vente 3-4 måneder før man får spillet som det skal være uten alskens bugs, men man sparer seg jo for endel frustrasjon i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...