Gå til innhold

Har du lagt merke til denne nye Spotify-funksjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jeg kunnet leeeenge... Uten noen 3. Parts greier. Ikke oppdatert Spotify på 9 måneder? :p

Spotify Connect for PC-er ble lansert i helgen som gikk. Vi håper Spotify selv har oppdaterte apper :)

https://news.spotify.com/sg-en/2014/11/07/connect-for-computers/

 

(Men det er riktig at funksjonen har eksistert mellom mobilen og en rekke *andre* enheter i en god stund)

Endret av fjarle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mange som har en media PC koblet opp mot anlegget i stuen eller lignende ;)

 

Jeg har koblet ut "mellommannen". Hvorfor gjøre det så bakvendt?

Nettbrett/mobil, rett på surround anlegget.

Bakvendt? Regner da med at de som har en pc koblet til anlegg også da har den koblet til en TV. En pc kan jo tross alt brukes til mer enn bare musikk.

Lenke til kommentar

 

Mange som har en media PC koblet opp mot anlegget i stuen eller lignende ;)

 

Jeg har koblet ut "mellommannen". Hvorfor gjøre det så bakvendt?

Nettbrett/mobil, rett på surround anlegget.

Er jo rimelig irriterende å "binde" telefonen til anlegget. For min del er det iallefall mye greiere å koble pcen til anlegget og så ha telefonen med meg i resten av huset og styre musikken derfra.

Lenke til kommentar

 

Dette har jeg kunnet leeeenge... Uten noen 3. Parts greier. Ikke oppdatert Spotify på 9 måneder? :p

Spotify Connect for PC-er ble lansert i helgen som gikk. Vi håper Spotify selv har oppdaterte apper :)

https://news.spotify.com/sg-en/2014/11/07/connect-for-computers/

 

(Men det er riktig at funksjonen har eksistert mellom mobilen og en rekke *andre* enheter i en god stund)

"Men, har du en stue-PC som tar seg av avspillingen har du så langt ikke kunnet fjernstyre Spotify-avspillingen uten å ta i bruk tredjeparts apper"

er vell få som har brukt et nettbrett som avspiller vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske de la til støtte for Chromecast. Men ut fra brukerforumet dems ser det ut til at de driter en lang marsj i Chromecast.

 

Løsningen for min del var ganske enkel, å bytte fra Spotify Premium til Google Music. Det har jeg, samboeren og en del andre å dømme fra forumet gjort.

 

Når de er så sinnsykt treg å få plass støtte for Chromecast fortjener dei å miste kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...