Gå til innhold

Vi gir deg 45 minutter fra Dragon Age: Inquisition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dal: Man ser utifra ikonene i spillet at det er på xbox..

 

Når det er sagt har føler jeg at spillet er enklere å kontrollere med mus + tastatur og står litt på gjerdet om jeg skal kjøpe til pc eller ps4..

Hva tenker de som har prøvd det på konsoll? Fungerer kontrollene bra?

Lenke til kommentar

Heh, kan ikke si dette imponerer særlig.

Den forhåndsanimerte suppa i starten viser jo egentlig at man bruker de samme animasjonene på 2 (ca hver andre) av soldatene på høyre siden (vises på skjoldbevegelsen) , hæren setter heller ikke spor av seg i snøen (ikke noen ny fotavtrykk selv om de tråkker i tykk snø) , samme gjelder på venstresiden for magikerne , der er det rinse og repeat på hver 2 magiker.

 

Ble ikke helt imponert over innholdet i spillet heller , nei her kommer jeg til å avvente til jeg får sett litt flere tester før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for en flott gameplay video. Nå ble jeg sikker på at jeg ikke skal ha det.

 

Hva var det som fikk det til å ikke ville kjøpe det, etter hva du så her?

 

 

 

Heh, kan ikke si dette imponerer særlig.

Den forhåndsanimerte suppa i starten viser jo egentlig at man bruker de samme animasjonene på 2 (ca hver andre) av soldatene på høyre siden (vises på skjoldbevegelsen) , hæren setter heller ikke spor av seg i snøen (ikke noen ny fotavtrykk selv om de tråkker i tykk snø) , samme gjelder på venstresiden for magikerne , der er det rinse og repeat på hver 2 magiker.

 

Ble ikke helt imponert over innholdet i spillet heller , nei her kommer jeg til å avvente til jeg får sett litt flere tester før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det.

 

Hva var galt/mangelfullt med innholdet?

 

 

Jeg lurer, for i forhold til tidligere spill, så synes jeg ikke det gikk frem av denne videoen her at det var noe MINDRE innhold av noe slag?

Lenke til kommentar

Hvis denne videoen er fra xbox så har vel et par journalister litt å svare for når det gjelder "problemer med screenshots på xbox" i artikkelen om AC: unity?

 

Men video går visst greit, hmmm.

 

Forklaringen er enkel: Dragon Age: Inquisition har ikke samme anmelder som Assassin's Creed Unity. Marius har tredjeparts utstyr til å hente ut video og bilder, mens Gøran ikke har dette for øyeblikket.

Lenke til kommentar

 

Hvis denne videoen er fra xbox så har vel et par journalister litt å svare for når det gjelder "problemer med screenshots på xbox" i artikkelen om AC: unity?

 

Men video går visst greit, hmmm.

Forklaringen er enkel: Dragon Age: Inquisition har ikke samme anmelder som Assassin's Creed Unity. Marius har tredjeparts utstyr til å hente ut video og bilder, mens Gøran ikke har dette for øyeblikket.

 

Ok, da skal jeg ikke plage deg noe mere her (utenom svaret jeg la inn på AC:U - tråden nettopp ;) ).

 

Jeg syns da at dere bør prioritere tredjeparts-utstyr til resten av anmelderne deres på xbox.

Lenke til kommentar

 

Takk for en flott gameplay video. Nå ble jeg sikker på at jeg ikke skal ha det.

 

Hva var det som fikk det til å ikke ville kjøpe det, etter hva du så her?

 

 

 

Kommer til å bare gå for et visst antall spill av det som har kommet/kommer. Var frista til å kjøpe Dragon age siden det er noe litt annet, men når jeg så litt av stilvalget i spillet, laste tider, oppsettet etc, så gav det avsmak. Andre ting jeg kan plukke på også, men der har du noen grunner iallefall :)

Lenke til kommentar

 

Hva var galt/mangelfullt med innholdet?

 

 

Jeg lurer, for i forhold til tidligere spill, så synes jeg ikke det gikk frem av denne videoen her at det var noe MINDRE innhold av noe slag?

 

 

Har ikke sagt at det er noe mindre innhold , men ble ikke imponert av det som ble vist fram , det ser ut som det er fokus på at spillet skal være "fancy" men jeg er svært usikker på om det er et spill som vil leve fram til forventningene mine når det gjelder gameplay , strategi , karakterutvikling , hvordan man styrer gruppen din med krigere / trollmenn osv...

 

Så som jeg sa i innlegget mitt så avventer jeg til jeg får se spillet ordentlig i action og forhåpentligvis så er det langt bedre enn nr 2 i serien, er det derimot utviklet for å stimulere pubertale tenåringer og den evige single så står jeg glatt over.

Lenke til kommentar

Ble ikke helt imponert over innholdet i spillet heller , nei her kommer jeg til å avvente til jeg får sett litt flere tester før jeg i det hele tatt vurderer å kjøpe det.

Anmelderen fra IGN brukte 90 timer på spillet og mente noe av styrken var at det hele tiden var noe og gjøre og ingenting føltes som elementer som bare var lagt inn for å ta opp tid.

Lenke til kommentar

Lyden på Marius og Bjarte er alt for dårlig. Man hører for tydelig den naturlige klangen i rommet. Høres litt ut som om det er tatt opp med den innebygde mikrofonen i en laptop. Det låter uprofesjonelt. Dette henger vel sammen med støyen dere nevner fra datamaskinen deres.

Anbefaler å investere i 2 skikkelige mikrofoner som ikke plukker opp så mye lyd. Trenger ikke koste skjorta det:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...