Gå til innhold

Dark Souls-studioets neste spel kjem seinare enn planlagt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig kjipt med utsettelse, samtidig som det er utrolig deilig å se at noen fremdeles tar seg "råd" til å lage ferdige produkter før de slippes på markedet.

 

Det er forresten også hintet om at det vil komme bloodborne-relaterte nyheter i starten av desember, så.... muligheter for en beta også før release? ^^

 

Dessuten kan dette gi mulighet for en mye spekulert fjerde DLC til dark souls 2, som det blant annet er funnet spor av blant filene i Steam. Hmmm.....

Lenke til kommentar

Nå er spillet vist frem, så nå kan de ta den tid de vil å redusere grafiske elementer som hindrer at du får bra FPS spillet ender med å se ut som skyggen til hva som var fremvist. Etter det de gjorde med 2'ern så har jeg liten tro på studioet annet enn at de kan lage bra gameplay.

 

Det var et annet team som laget DS2.... Mange av folkene bak Demon og Dark 1 jobbet nemlig med et hemmelig prosjekt, project beast. Så mulig jeg er fanatisk, men tror detet blir fantastisk! Og gameplay > graphics any day!

Lenke til kommentar

Nå er spillet vist frem, så nå kan de ta den tid de vil å redusere grafiske elementer som hindrer at du får bra FPS spillet ender med å se ut som skyggen til hva som var fremvist. Etter det de gjorde med 2'ern så har jeg liten tro på studioet annet enn at de kan lage bra gameplay.

 

Vil tro at med PS4 har de mye mer å gå på for å få det til å se visuelt mer imponerende ut, men ærlig talt har det ikke noe å si.

Det er gameplay som er viktig uansett, og Dark Souls II så likevel meget bra ut.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...