Gå til innhold

I morgen slipper Microsoft en stor telefonnyhet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig med enda flere low-end/midrange modeller. Jeg vet det er disse som selger(Lumia 520 den mest solgte WP modellen etc.), men MS/Nokia har jo lansert en rekke lavpris telefoner i år(Lumia 530, 630/635, 730/735 og 830)

 

Kan skjønne at de vil ha inn en billigere "phablet", men der har de jo allerede 1320 fra i fjor. Og jeg synes det er litt rart å lansere en 1330 når det ikke blir lansert en 1530. 535 plasserer seg også litt merkelig mellom 630 og 730. Den har i følge ryktene høyere oppløsning og mer RAM enn 630, men svakere prosessor(Snapdragon 200 vs. 400 i 630 og 730) Skjønner ikke helt hva MS tenker på her. Blir litt forvirrende med alle disse modellnavnene etter hvert.

Lenke til kommentar

Nokia går same vegen som Ericsson.

 

Sony Xperia S var første som brukte kun Sony, etter Sony Ericsson samarbeidet.

Men tok du av bakdekslet så du modellnummeret Sony Ericsson LT26i .

 

Forskjellen er at Nokia hadde en Microsoft mulvarp (Elop) for å senke aksjeprisene lavt nok til at MS ville ta seg råd til å kjøpe dem.

Uansett hvordan de vridde og vendte på det var det den amerikanske Nokia-bossen som styrte selskapets mobildel inn i armene på Microsoft

 

Det sagt er eg spent på å se kva Microsoft får til med den nye mobilseksjonen sin. Tror det kan bli bra, og skal ikkje se bort ifra at eg blir å få en ny Lumia på et tidsspunkt (etter Lumia 1020en)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...