Gå til innhold

Så enkelt gjør du PlayStation-kontrollen din mye bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor stresse med eBay og alt det der? Bare kjøp noen grytekluter av plast, klipp dem opp og lim dem på kontrolleren. Koster fint lite og tar noen minutter å lage selv. Mener sånne grytekluter koster tyve spenn på Coops hypermarked, og da har man nok til mange kontrollere.

 

Fordi man får et produkt som passer akkurat, i tillegg til at det faktisk ikke er noe stress i det hele tatt? For min del er din løsning vesentlig mer arbeidskrevende.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvorfor stresse med eBay og alt det der? Bare kjøp noen grytekluter av plast, klipp dem opp og lim dem på kontrolleren. Koster fint lite og tar noen minutter å lage selv. Mener sånne grytekluter koster tyve spenn på Coops hypermarked, og da har man nok til mange kontrollere.

 

Det må være det gjerrigste innlegget jeg har lest her. No hate.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hvorfor stresse med eBay og alt det der? Bare kjøp noen grytekluter av plast, klipp dem opp og lim dem på kontrolleren. Koster fint lite og tar noen minutter å lage selv. Mener sånne grytekluter koster tyve spenn på Coops hypermarked, og da har man nok til mange kontrollere.

Det må være det gjerrigste innlegget jeg har lest her. No hate.

Har ingenting med gjerrighet å gjøre. Det kalles å være praktisk. Løs hele greia på under en time, eller kjøpt det på eBay og vent i flere dager. Ditt valg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med du har dimmet lyset i front? Vet ikke om det hjelper så mye, men det lyset må være noe av det mest idiotiske tulle noen har satt på en kontroller.

I utgangspunktet ser det helt ræva ut, men i praksis er det direkte koblet til Project Morpheus. Mener det vawr for å få bedre headtracking og sånt. Lyset er der av en grunn. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, eneste jeg lurer på er hvorfor batterilevetiden er så elendig.

Fordi batteriet i DS4 er på 1000mAh, det i DS3 er på 1800mAh større/bedre og det er flere som har anbefalt å ta batteriet fra DS3 inn i en DS4 da de er fysisk like store, kan ikke skjønne hvorfor de gikk for et dårligere/mindre batteri på en kontroll som krever mer

Endret av Bruce Wayne
Lenke til kommentar

 

Tja, eneste jeg lurer på er hvorfor batterilevetiden er så elendig.

Fordi batteriet i DS4 er på 1000mAh, det i DS3 er på 1800mAh, kan ikke skjønne hvorfor de gikk for et mindre batteri på en kontroll som krever mer

 

Dette høres helt villt ut. Er det vekten de har tenkt på, eller er det sparebluss som annet med konsollen som har vært motivasjonen? :p USB porter f.eks...idiotskap å ha porter kun fremme på konsollen.

Lenke til kommentar

 

Regner med du har dimmet lyset i front? Vet ikke om det hjelper så mye, men det lyset må være noe av det mest idiotiske tulle noen har satt på en kontroller.

I utgangspunktet ser det helt ræva ut, men i praksis er det direkte koblet til Project Morpheus. Mener det vawr for å få bedre headtracking og sånt. Lyset er der av en grunn. ;)

 

 

Det hadde jeg faktisk helt glemt!

 

http://www.ign.com/articles/2014/05/08/dualshock-4-light-bar-created-for-project-morpheus

 

Men det er uansett mongo :D

Lenke til kommentar

Både DS4 og XO-kontrollen kan få alt mulig ekstra-utstyr nett som til forrige generasjon. Og joda, slike joystick pads er knall da du får di med forskjellig utforming, farge osv etter ditt eget behov. Joystick'ene blir pittelitt høgare noko som gjev deg litt lenger vandring på bevegelsen og dermed enda betre kontroll. Slike småting som er med på å heve opplevelsen enten man spiller på PS4 eller XO.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...