Gå til innhold

Lanserer mobilabonnement med 100 GB nedlastingsgrense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å lese abonnementene som noe annet enn ?alle de billigere alternativene er ekstremt overpriset?. Får noen det til? Om 100 GB koster dem 600 kroner, hvordan kan 15 GB koste dem 500? Alle de billigere abonnementene burde ha vært langt billigere enn de er (eller hatt større datakvote).

Lenke til kommentar

De nye prisene og produktene er under innlegging i våre systemer og lanseringdatoen er imorgen 6. november. Følg med på www.banzai.no for oppdateringer.

 

Banzai4G-teamet

Smart og Mobil

 

Du har ikke en PDF eller en intern prisliste du kan vise oss nyskjerrige litt tidlig? Tar gjerne en privat melding på forumet om det er det det skulle stå på.

 

Eller kanskje legge en notis på prislisten/produktsidene deres om at "Hold dere unna! Disse prisene er bare tøv og gjelder ikke fra og med i morgen."

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

Jeg prøver å lese abonnementene som noe annet enn ?alle de billigere alternativene er ekstremt overpriset?. Får noen det til? Om 100 GB koster dem 600 kroner, hvordan kan 15 GB koste dem 500? Alle de billigere abonnementene burde ha vært langt billigere enn de er (eller hatt større datakvote).

 

Jo, de er vel overpriset "i forhold til seg selv", men selv de små datapakkene koster i det minste langt mindre enn konkurrentene.

Lenke til kommentar

 

Jeg prøver å lese abonnementene som noe annet enn ?alle de billigere alternativene er ekstremt overpriset?. Får noen det til? Om 100 GB koster dem 600 kroner, hvordan kan 15 GB koste dem 500? Alle de billigere abonnementene burde ha vært langt billigere enn de er (eller hatt større datakvote).

Jo, de er vel overpriset "i forhold til seg selv", men selv de små datapakkene koster i det minste langt mindre enn konkurrentene.

 

Man får uansett den gode følelsen av at man blir screwed av mobilselskapets kunstig høye/rare priser. :w00t:

Lenke til kommentar

 

De nye prisene og produktene er under innlegging i våre systemer og lanseringdatoen er imorgen 6. november. Følg med på www.banzai.no for oppdateringer.

 

Banzai4G-teamet

Smart og Mobil

 

Du har ikke en PDF eller en intern prisliste du kan vise oss nyskjerrige litt tidlig? Tar gjerne en privat melding på forumet om det er det det skulle stå på.

 

Eller kanskje legge en notis på prislisten/produktsidene deres om at "Hold dere unna! Disse prisene er bare tøv og gjelder ikke fra og med i morgen."

 

Hei Aeyoun,

 

Prisene står i artikkelen. Full oversikt kommer på www.banzai.no imorgen.

Endret av Knut O
Lenke til kommentar

Jeg prøver å lese abonnementene som noe annet enn ?alle de billigere alternativene er ekstremt overpriset?. Får noen det til? Om 100 GB koster dem 600 kroner, hvordan kan 15 GB koste dem 500? Alle de billigere abonnementene burde ha vært langt billigere enn de er (eller hatt større datakvote).

 

"Selskapet kaller riktignok prisen en «introduksjonspris"
Lenke til kommentar

 

Du har ikke en PDF eller en intern prisliste du kan vise oss nyskjerrige litt tidlig? Tar gjerne en privat melding på forumet om det er det det skulle stå på.

 

Eller kanskje legge en notis på prislisten/produktsidene deres om at "Hold dere unna! Disse prisene er bare tøv og gjelder ikke fra og med i morgen."

 

 

Prisene står i artikkelen. Full oversikt kommer på www.banzai.no imorgen.

 

Var det jeg fryktet. Dere har alstå redusert datamengden i den mellomstore klassen (10 GB og oppover). De som hadde vært mest interessante og hvor ingen andre konkurerer.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

 

 

 

Du har ikke en PDF eller en intern prisliste du kan vise oss nyskjerrige litt tidlig? Tar gjerne en privat melding på forumet om det er det det skulle stå på.

 

 

Eller kanskje legge en notis på prislisten/produktsidene deres om at "Hold dere unna! Disse prisene er bare tøv og gjelder ikke fra og med i morgen."

 

Prisene står i artikkelen. Full oversikt kommer på www.banzai.no imorgen.

Var det jeg fryktet. Dere har alstå redusert datamengden i den mellomstore klassen (10 GB og oppover). De som hadde vært mest interessante og hvor ingen andre konkurerer.

Hei igjen,

 

Ikke helt, for de som er mest opptatt av rene datapakker, vil fortsatt de "gamle" pakkestørrelsene på 10 GB og 20 GB finnes - men uten inkludert tale.

 

Banzai4G-teamet

Smart og Mobil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...