Gå til innhold

PODKAST: Vi mimrer om et av de viktigste skrekkspillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sedd en på youtube som hadde fådd en tidlig utgave av spillet. Husker ikke kordan maskin, men han hadde testet den nye kontrollen og hadde fort gådd over å bynt å like tank kontrollene. Som dere nevnte så var det akkurat det med å gå mellom hvert kamerabytte som ødela for den nye styringen. Straks han kom til ett nytt kamera så om han f.eks hadde holdt ned for å gå fram så kanskje venstre plutselig var framover på det nye kamera. Endte opp med at man fikk ikke den samme fine glatte overgangen som med tank kontrollan.

Gleder meg til relanseringen av REmake. Blir å være en dag 1 kjøp på steam. Har fortsatt gamecube spillet i samlinga og har spilt det endel på emulator på PC, men i forhold til emulator så ser likevel den nye versjonen mye bedre ut.

 

*********************************

 

Vil også nevne at den nye utgaven av Resident Evil Remake som kommer ikke er en remake av en remake, men en remaster av en remake. Mange er skyr remaster spill som pesten, men selv så synes jeg det er fantastisk. Får gamle klassikere til en billig penge, blåst nytt liv i grafikken. På en måte å digitalt blåse støv av textures :D Var selv f.eks ekstatisk av å få vite om MGS HD Collection. Var lenge siden jeg hadde hadd PS2n koblet opp for å spille det, men nå har jeg spilt MGS2 utallige mange ganger både på 360 og vita.

 

Selv om det er mulig for at Playstation Now kan ha potensiale så liker jeg å ha spillene selv. Er fortsatt endel spill som jeg håper i framtiden vil få Remasters. Blandt annet både Uncharted serien, MGS4 og Infamous 1 og 2 hadde vært digg å hadd på PS4 i 1080p med skarpere textures og gjerne om skaperne hiver inn noe ekstra detaljer i omgivelsene.

 

På PS2 siden så iallefall Timesplitters 1, 2, 3, Black og Burnout 3 i HD hadde vært kult. Kommer ikke på flere i farta.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...