Gå til innhold

Denne strømmetjenesten har flest filmer og serier (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som om dere har valgt å overse at noen tilbydere kun har deler av innholdet fra en serie? F.eks. har Sumo siste episoder av Homeland og Sons of Anarchy. Men står med en rød x i oversikten.

 

Game of Thrones finnes kun med siste sesong hos C More Play, men her er den inkludert i oversikten.

 

NRK har også Lilyhammer ute (sesong 2 og 3), mens Netflix med sesong 1 og 2 er den eneste som viser den ifølge oversikten.

 

Virker derfor litt inkonsistent - selv om det kan ha noe å si at dataene ble hentet inn for 1 mnd siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvantitet er ikke det samme som kvalitet derfor har jeg valgt HBO fremfor Netflix ift. Serier. HBO gir meg også nye episoder med en gang.

 

Når det gjelder dokumentarer og gamle filmer er Netflix kongen på haugen.


Skulle gjerne sett en Film-streaming tjeneste som har like mye nytt som HBO har for tv-serier. Kunne godt betalt et månedsbeløp i abb samt et premium on-demand i tillegg for kinofilmer uken etter lansering el.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg elsker egenproduksjonene til Netflix, House of Cards og Hemlock Grove. Orange is the new black er også en morsom serie. Poenget er at siden Netflix har vokst såpass stort så kommer det bare flere og flere egenproduserte serier herfra, noe jeg ønsker å støtte da jeg ser et stort potensial her. For ulikt for eksempel HBO så finnes Netflix kun på nett, og er ganske unike i denne sammenheng. For eksempel kommer Marco Polo til Netflix i Desember, noe jeg ser frem til. Dette er en serie som har norske filmregissører! Og gode gamle klassikere har de jo tonnevis av.

 

I tillegg så har min datter Netflix på ipaden sin, og kun dette er en god nok grunn for meg å betale. Det er utrolig mye barnetv med norsk tale på netflix. Og appen fungerer kjempefint.

 

Alt dette for 79,- i måneden er jo kjempebra!. Brukergrensesnittet og brukervennligheten på Netflix er jo også veldig bra. Dette ser man kommer til uttrykk om man sammenligner med HBO Nordic, som er forferdelig. Når jeg ser på HBO Nordic så kan episoder bare stoppe uten videre, slik at jeg må reloade streamen. Utrolig irriterende. Videre så kan man ikke trykke på neste episode etter man har sett en episode. Man må gå ut av full-screen og manuelt trykke på den episoden man vil se. Den husker heller ikke hvilken episode du er på, noe Netflix gjør. Anbefalinger basert på hva du tidligere har sett og ratet finnes heller ikke på HBO Nordic. Nei, avslutta aboet mitt på HBO Nordic etter siste episode av boardwalk empire var sett. De har mye å gå på.

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

HBO Nordic har vært suveren i år når det kommer til det som gjelder mest for mitt vedkommende: Ferske episoder av de beste seriene.

 

True Detective, Fargo og The Affair er godt mulig de tre beste nye seriene i år. Alle ble sendt der (Fargo er nå tilgjengelig på TV2 Sumo).

 

I tillegg til favoritter som Game of Thrones og Boardwalk Empire. Samt en haug med innkjøpte middelmådigheter/dårligere serier.

 

De andre har ikke vært i nærheten. Legg til deres eldre bibliotek og det er knockout.

 

Problemet med HBO Nordic er jo at den har den suverent dårligste tekniske løsningen. Det er himmel med ferskt innhold, helvete med interaksjonsdesign.

Lenke til kommentar
Dette ser man kommer til uttrykk om man sammenligner med HBO Nordic, som er forferdelig. Når jeg ser på HBO Nordic så kan episoder bare stoppe uten videre, slik at jeg må reloade streamen. Utrolig irriterende. Videre så kan man ikke trykke på neste episode etter man har sett en episode. Man må gå ut av full-screen og manuelt trykke på den episoden man vil se. Den husker heller ikke hvilken episode du er på, noe Netflix gjør.

 

Jeg har disse mulighetene på HBO og har ikke opplevd problemene du nevner. Kjører flott både på PC og app i iPad/iPhone. Selv streaming til AppleTV fungere strålende.

 

Har alltid en liste over sist sette episoder mm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Dette ser man kommer til uttrykk om man sammenligner med HBO Nordic, som er forferdelig. Når jeg ser på HBO Nordic så kan episoder bare stoppe uten videre, slik at jeg må reloade streamen. Utrolig irriterende. Videre så kan man ikke trykke på neste episode etter man har sett en episode. Man må gå ut av full-screen og manuelt trykke på den episoden man vil se. Den husker heller ikke hvilken episode du er på, noe Netflix gjør.

 

Jeg har disse mulighetene på HBO og har ikke opplevd problemene du nevner. Kjører flott både på PC og app i iPad/iPhone. Selv streaming til AppleTV fungere strålende.

 

Har alltid en liste over sist sette episoder mm.

 

 

Tekniske feil er ikke nødvendigvis noe alle opplever. Det burde du da vite. Det kan være på grunn av browseren jeg bruker eller systemoppsett o.s.v. Jeg opplever det, og da er det et problem for meg og sikkert en mengde andre. Og det er for dårlig. De andre problemene har du da opplevd, dette er ikke tekniske problemer med slik tjenesten er lagt opp. Du kan gjerne påstå at dette ikke er et problem for deg helt subjektivt, men alle nøytrale objektive vurderinger vil vurdere dette som negative momenter ved tjenesten, fordi det eksisterer løsninger som fungerer mye bedre.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...