Gå til innhold

Samsung erkjenner SSD-problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte den på 1 TB, den er über treg. Jeg ga 4 laken for den. :-(

Er det noe man kan reklamere på?

 

Selvsagt.

Men man bør være obs på slike ting når man handler skinnende, billige plastprodukter fra korea.

Samsung anbefales ikke. (jeg har en slik ssd selv og dersom jeg opplever dette skal jeg heve kjøpet umiddelbart.)

Lenke til kommentar

For de som sliter med sin EVO så er det bare å kjøre firmwareoppdateringen som er nevnt over her.

Var plaget med min disk, men ble fikset etter å ha kjørt oppdatering.

 

Ikke noe grunn til å reklamere når det er en så enkel løsning.

 

edit: man kan bruke programmet HD Tune for å skjekke om man er berørt av feilen.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

840 evo er gammel sak. At 840 også har samme problemet er ganske nytt, og noe som jeg ikke har fått med meg fra andre nettsteder. Så det var topp. :)

 

Og problemet er heller ikke rettet for alle. De av oss med raid har ikke denne muligheten, så at flere SSDer nå er berørt kan bli ny problematikk.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

840 evo er gammel sak. At 840 også har samme problemet er ganske nytt, og noe som jeg ikke har fått med meg fra andre nettsteder. Så det var topp. :)

 

Og problemet er heller ikke rettet for alle. De av oss med raid har ikke denne muligheten, så at flere SSDer nå er berørt kan bli ny problematikk.

 

Godt mulig jeg er blind. Men hvor står det at det gjelder den gamle non EVO versjonen også?

Lenke til kommentar

 

840 evo er gammel sak. At 840 også har samme problemet er ganske nytt, og noe som jeg ikke har fått med meg fra andre nettsteder. Så det var topp. :)

 

Og problemet er heller ikke rettet for alle. De av oss med raid har ikke denne muligheten, så at flere SSDer nå er berørt kan bli ny problematikk.

 

Godt mulig jeg er blind. Men hvor står det at det gjelder den gamle non EVO versjonen også?

 

 

Les artikkelen? Står da klart og tydelig i avsnittet med overskrift" En ble oversett"

Lenke til kommentar

Hvorfor står det følgende å lese i artikkelen da?

 

 

 

Selskapet har allerede snekret sammen en fastvareoppdatering til sine SSD-er i 840 EVO-serien. Denne skal sørge for at nye kunder ikke skal få ytelsesproblemer med sine lagringsenheter. Denne hjelper imidlertid ikke de som allerede sitter med sirupstreg lagringsenhet.

 

Er artikkelskribenten ikke oppdatert, eller må man ta foruminnleggene her med en klype salt!? Så for oss som ikke har giddet å røre problemstillingen riktig enda, hva skal man forholde seg til?

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvorfor står det følgende å lese i artikkelen da?

 

 

 

Selskapet har allerede snekret sammen en fastvareoppdatering til sine SSD-er i 840 EVO-serien. Denne skal sørge for at nye kunder ikke skal få ytelsesproblemer med sine lagringsenheter. Denne hjelper imidlertid ikke de som allerede sitter med sirupstreg lagringsenhet. (altså 840-eiere)

 

Er artikkelskribenten ikke oppdatert, eller må man ta foruminnleggene her med en klype salt!? Så for oss som ikke har giddet å røre problemstillingen riktig enda, hva skal man forholde seg til?

Eller et tredje alternativ, at du kanskje missforstod formidlingen?

 

Oppsummert:

- 840 EVO har hatt problem, men har fått ny fastvareoppdatering.

- Denne artikkelen er om de stakkarene med vanlige 840, og at det nå har blitt klart at også de er blitt truffet av samme problematikken, men at løsningen til de ikke er kommet enda.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor står det følgende å lese i artikkelen da?

 

 

 

Selskapet har allerede snekret sammen en fastvareoppdatering til sine SSD-er i 840 EVO-serien. Denne skal sørge for at nye kunder ikke skal få ytelsesproblemer med sine lagringsenheter. Denne hjelper imidlertid ikke de som allerede sitter med sirupstreg lagringsenhet. (altså 840-eiere)

 

Er artikkelskribenten ikke oppdatert, eller må man ta foruminnleggene her med en klype salt!? Så for oss som ikke har giddet å røre problemstillingen riktig enda, hva skal man forholde seg til?

Eller et tredje alternativ, at du kanskje missforstod formidlingen?

 

Oppsummert:

- 840 EVO har hatt problem, men har fått ny fastvareoppdatering.

- Denne artikkelen er om de stakkarene med vanlige 840, og at det nå har blitt klart at også de er blitt truffet av samme problematikken, men at løsningen til de ikke er kommet enda.

 

 

 

Ja, mulig jeg har misforstått. Men, når de i foregående setning introduserer et EVO-dilemma, og ikke forteller at de bytter om til å snakke om "uten-EVO"-enhetene i setningen etterpå er virkelig et dårlig artikkelarbeide hvis det du påstår - nå er den virkelige sannheten.

 

Jeg er mildt sagt enda småforvirret, om hva jeg skal tro. Men, ser at du og andre mener artikkelforfatter er nesten "helt ute på jordet" i saken. Slik tolker jeg da deres svar i diskusjonstråden. Dere for korrigere og veilede dersom jeg misforstår deres meninger.

 

Siden artikkelskribent gnurer med først 840 EVO, så "denne" og han fortsetter videre med "denne". Da vil jeg påstå at artikkelskribent enten mener det han sier, eller gjør en bommert i skriveriene sine.

 

Altså enten snakker han da om 840 EVO på samtlige 3 steder i teksten, ellers så tar han feil og dere har rett.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor står det følgende å lese i artikkelen da?

 

 

 

Selskapet har allerede snekret sammen en fastvareoppdatering til sine SSD-er i 840 EVO-serien. Denne skal sørge for at nye kunder ikke skal få ytelsesproblemer med sine lagringsenheter. Denne hjelper imidlertid ikke de som allerede sitter med sirupstreg lagringsenhet. (altså 840-eiere)

 

Er artikkelskribenten ikke oppdatert, eller må man ta foruminnleggene her med en klype salt!? Så for oss som ikke har giddet å røre problemstillingen riktig enda, hva skal man forholde seg til?

Eller et tredje alternativ, at du kanskje missforstod formidlingen?

 

Oppsummert:

- 840 EVO har hatt problem, men har fått ny fastvareoppdatering.

- Denne artikkelen er om de stakkarene med vanlige 840, og at det nå har blitt klart at også de er blitt truffet av samme problematikken, men at løsningen til de ikke er kommet enda.

 

 

 

Ja, mulig jeg har misforstått. Men, når de i foregående setning introduserer et EVO-dilemma, og ikke forteller at de bytter om til å snakke om "uten-EVO"-enhetene i setningen etterpå er virkelig et dårlig artikkelarbeide hvis det du påstår - nå er den virkelige sannheten.

 

Jeg er mildt sagt enda småforvirret, om hva jeg skal tro. Men, ser at du og andre mener artikkelforfatter er nesten "helt ute på jordet" i saken. Slik tolker jeg da deres svar i diskusjonstråden. Dere for korrigere og veilede dersom jeg misforstår deres meninger.

 

Siden artikkelskribent gnurer med først 840 EVO, så "denne" og han fortsetter videre med "denne". Da vil jeg påstå at artikkelskribent enten mener det han sier, eller gjør en bommert i skriveriene sine.

 

Altså enten snakker han da om 840 EVO på samtlige 3 steder i teksten, ellers så tar han feil og dere har rett.

 

Har nå presisert at fiksen Samsung allerede har gitt ut for 840 EVO-eiere ikke hjelper dem med en 840-enhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...