Gå til innhold

Denne PC-en lar deg jobbe på helt nye måter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser heilt ubrukelig ut. Kor skal eg plassere tastaturet mitt? Eg skjønner ikkje kvifor alle pc produsentane på død og liv skal prøve å fase ut tastatur heile tida. Tastaturene på laptopar blir tynnare og tynnare og snart går vi vel over på touchskjerm der og. Tastatur har komt for å bli og bør ikkje forsvinne før vi kan skrive dokument med tankekraft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den ser heilt ubrukelig ut. Kor skal eg plassere tastaturet mitt? Eg skjønner ikkje kvifor alle pc produsentane på død og liv skal prøve å fase ut tastatur heile tida. Tastaturene på laptopar blir tynnare og tynnare og snart går vi vel over på touchskjerm der og. Tastatur har komt for å bli og bør ikkje forsvinne før vi kan skrive dokument med tankekraft.

 

Fungerer like bra med touch skjerm for meg. Kunne tenke meg å få bort tastaturet med en multi løsning som dette. Tastatur når jeg trenger det og en tegnebrett når jeg trenger det.
Lenke til kommentar

 

Den ser heilt ubrukelig ut. Kor skal eg plassere tastaturet mitt? Eg skjønner ikkje kvifor alle pc produsentane på død og liv skal prøve å fase ut tastatur heile tida. Tastaturene på laptopar blir tynnare og tynnare og snart går vi vel over på touchskjerm der og. Tastatur har komt for å bli og bør ikkje forsvinne før vi kan skrive dokument med tankekraft.

 

Fungerer like bra med touch skjerm for meg. Kunne tenke meg å få bort tastaturet med en multi løsning som dette. Tastatur når jeg trenger det og en tegnebrett når jeg trenger det.

Neineineineinei! NEI! *madcrazyface*

 

:p Hva er det du sier? Touch-tastatur kan på ingen måte måle seg med et fysisk tastatur. Den dagen det ikke er støtte for dette, uten at det har kommer et like bra/bedre alternativ så forblir jeg på gamlere platformer.

 

Med et touch-tastatur må du se på tastaturet når du skriver, ikke kan du føle deg fram. Det er mulig å etterligne noe sånt med haptic feedback, eller noe lignende det Apple demonstrerte der overflaten kunne lage fysisk følte mønstre. Men det vil aldri være likt et ekte tastatur.

 

 

Jeg er enig med karen som spør hvor pokker han skal gjøre av tastaturet sitt. Hvis vi går denne veien vil vi ende opp med en haug med produkter som har tastatur på en idiotisk berøringsflate. Nei takk.

 

 

Men ellers så er dette spennende. Kunne tenke med berøringsplater på mine eksisterende skjermer.

Lenke til kommentar

Den ser heilt ubrukelig ut. Kor skal eg plassere tastaturet mitt? Eg skjønner ikkje kvifor alle pc produsentane på død og liv skal prøve å fase ut tastatur heile tida. Tastaturene på laptopar blir tynnare og tynnare og snart går vi vel over på touchskjerm der og. Tastatur har komt for å bli og bør ikkje forsvinne før vi kan skrive dokument med tankekraft.

 

Virker som at denne PCen er myntet på folk som driver mye med fremvisninger og slikt, altså ikke for oss som kun bruker PCen hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den ser heilt ubrukelig ut. Kor skal eg plassere tastaturet mitt? Eg skjønner ikkje kvifor alle pc produsentane på død og liv skal prøve å fase ut tastatur heile tida. Tastaturene på laptopar blir tynnare og tynnare og snart går vi vel over på touchskjerm der og. Tastatur har komt for å bli og bør ikkje forsvinne før vi kan skrive dokument med tankekraft.

 

Stephen Hawking bruker så si tankekraft for å styre sin PC. Om det er praktisk vet jeg ikke...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...