Gå til innhold

Battlefield: Hardline kjem til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke noe politi og røver feeling av betaen. På ene laget står man å tar penger fra en bil, mens på det andre laget tar man pengene tilbake igjen. Hadde håpet på at de brukte levolusjon til noe fornuftig som at man må bruke C4 eller lignende for å sprenge seg inn i en bank å prøve å få med seg så mye penger som mulig. Visceral kunne lært litt av Payday gjengen om hvordan man lager et politi og røver spill.

Lenke til kommentar

Kanskje dette kan bli ett godt FPS, men "Politi og Røver" settingen har ikke overbevist i forhold til det jeg har sett av spillet til nå. Stiller meg tvilende til at "Politi og Røver" passer spesielt godt med Battlefield formelen.

Hvis ikke de klarer å komme opp noen nyvinninger o.l. så ser jeg svært liten grunn til å vurdere dette, er nok liv i tidligere BF spill til å tilfredsstille mitt FPS/Battlefield behov.

Lenke til kommentar

Politi og røver er egentlig genialt konsept for Battlefield serien, forventningene var skyhøye helt til jeg spilte det. Som å spille en expansion pakke til Battlefield 4. Noe så middelmådig har jeg aldri sett før. Så for meg at ene laget skulle stoppe det andre laget i å gjøre noe kriminelt, men modusen var jo akkurat som Conquest bare med annen theme.

 

Sikkert derfor dem utsatte det og sa dem skulle tilbake til tegnebrettet. Dem bør endre MYE hvis det skal ha noe suksess tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...