Gå til innhold

LucasArts-klassikere lanseres på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen.

Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men.

 

 

Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen.

Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men.

Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG.

Outlaws vil jeg også se. Kongespill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kommer til å bli en dyr dag i dag. Jeg håper alle eventyrspillene, Tie Fighter, Jedi Knight-serien og KOTOR-spillene er med i avtalen.

Helt enig. Men tror ikke Kotor dukker opp. Bioware som eier det spillet. Fullt mulig jeg tar feil, men.

Kotor 1 blir lansert i dag, om ryktene stemmer. Det er Disney som eier spillet, ikke Bioware. Outlaws er også et spill jeg vil se på GOG.

KOTOR ligger på Steam også

Lenke til kommentar

Hm.

 

Jeg er muligens litt sær, men jeg håper det er den originale Collector's CD-Rom edition av X-Wing og (spesielt) TIE-Fighter som blir gitt ut, og ikke den "remastrede" versjonen som brukte X-Wing vs. TIE-Fighter-motoren.

 

Hovedsakelig fordi sistevnte brukte red book audio (CD-audio) med musikk fra filmene, mens førstnevnte brukte de originale midi-sporene, mange av dem nykomponerte til spillene, og iMuse-systemet som tilpasset musikkens intensitet til hva som til en hver tid skjedde i spillet.

 

Grafikken er bedre i nyversjonene, men stemningen ble aldri den samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...