Gå til innhold

- Apple vil tilby strømming i iTunes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette hadde vært midt i blinken. :)

Enig, men med et par små forutsetninger...

 

Pris må stemme. Antagelig blir det konkurransedyktig, men det må stemme.

Kvaliteten må være god. Nå har wimp HiFi-kvalitet, det må Apple matche.

Det bør være god tilgang også på norsk musikk.

Offline må det ha mulighet for.

 

Pluss sikkert noen til...

Lenke til kommentar

Slik det er for meg nå så bruker jeg Spotify for å samle på gode enkeltlåter inn i spillelister. I iTunes så samler jeg musikk stort sett basert på artister, og det er stort sett for å høre igjennom et helt album at jeg åpner opp iTunes. En miks av dette i et program hadde altså vært perfekt! Er klar over at jeg kan legge min lokale musikk inn i Spotify, men organiseringen er ganske enkelt ikke god nok der enda.

Lenke til kommentar

skulle ønske Apple kunne inkludere filmstreaming i tillegg til nedlasting. Kjøpte nylig hobbiten: extended og ble dypt skuffet av at jeg måtte vente lenge for at den skulle laste ned. (Nesten 7GB i 720p). Hvis man kunne enkelt streame filmen etter man kjøpte den hadde problemet vært løst. Vil selvfølgelig beholde muligheten til å laste den ned til de gangene man drar på hytta eller no.

Føler at Apple ligger flere år tilbake med iTunes.

Lenke til kommentar

skulle ønske Apple kunne inkludere filmstreaming i tillegg til nedlasting. Kjøpte nylig hobbiten: extended og ble dypt skuffet av at jeg måtte vente lenge for at den skulle laste ned. (Nesten 7GB i 720p). Hvis man kunne enkelt streame filmen etter man kjøpte den hadde problemet vært løst. Vil selvfølgelig beholde muligheten til å laste den ned til de gangene man drar på hytta eller no.

Føler at Apple ligger flere år tilbake med iTunes.

 

Jeg kan streame både første og andre Hobbiten. Du trenger iOS8, eller Yosemite med iTunes 12. Mulig iTunes 12 er nok, og at du ikke trenger Yosemite.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...