Gå til innhold

Google gjør gigantinvestering i unik VR-teknologi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

På hjemmesiden til Magic Leap står det blant annet at teknologien basererer seg på dype innsikter både i fysikken til den ytre verden og i prosessene bak menneskets sanseapparater.

Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det.

Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel.

Lenke til kommentar

Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det.

Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel.

 

 

Nettopp. Google hadde nok ikke gitt en halv milliard dollar for tomme markedsføringsfraser... Dessuten synes jeg ikke det er helt ulikt Google å satse på high tech. De har vel "dabblet" endel i fremtidsteknologi som kvantecomputing etc.

 

Men man kan jo lure på om de har gjort et varp, ettersom FB betalte betydelig mer for Oculus, med en faktor 5 blir det vel...

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar

 

På hjemmesiden til Magic Leap står det blant annet at teknologien basererer seg på dype innsikter både i fysikken til den ytre verden og i prosessene bak menneskets sanseapparater.

Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det.

Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel.

De som investerer får prøve og se hva de har gjort til nå, så spytter de inn penger, ser ut som om at det fungerer ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...