Gå til innhold

Nasjonal Fotovandring 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dårlige bilder, dette. Men det slår meg at som i fjor så er det høy andel av sort-hvitt bilder blant vinnerne! Noe å ta med seg til neste års vandring..? Uansett, gratulerer til vinnerne :)

 

Jeg valgte å levere to like bilder, hvor et var i sort-hvitt, nettopp av denne grunn. Men sorthvitt passer bra til tema "Kontraster" forsåvidt. Her er mine bidrag fra årets tur.

 

Fikk ikke helt godfølelsen på noen bilder i år, men koste meg fortsatt på tur. Stiller opp igjen neste år. :)

 

Gratulerer til vinnere!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Grattis til vinnerne:-) Mye bra her. Var forhindret fra og være med på fotovandringen i år (ikke det at det hadde gjort noen forskjell.....), men skal prøve og være med neste år. Flott tiltak dette her.

Lenke til kommentar

Ikke dårlige bilder, dette. Men det slår meg at som i fjor så er det høy andel av sort-hvitt bilder blant vinnerne! Noe å ta med seg til neste års vandring..? Uansett, gratulerer til vinnerne :)

 

Tenkte litt det samme, synes kanskje det blir litt kjedelig med så mye S/H "hele tiden", og i motsetning til andre synes jeg kanskje kontraster er et tema som nesten passer bedre for farger. Men for all del, fine bilder av folk som er mye flinkere enn meg, så mitt ord bør kanskje ikke veies alt for tungt.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...