Gå til innhold

Assassin's Creed Rogue får en PC-utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble selv faktisk meget glad for å høre denne nyheten. Er meget spent til å spille Assasins Creed: Unity, men Rouge fristet egentlig mer fordi jeg elsker virkelig å reise rundt på havet i Black Flag.

 

Unity ser ut som det vil bli sentrert rundt en by og ikke havutforsking. Til sammenligning så skuffer det meg "littegrann".

 

Omgivelsene i Rouge ser også utrolig spennende ut. Å reise med båt rundt arktiskte omgivelser ser bare helt nydelig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Ubisoft, konsollport, 30 fps? Nei takk.

 

Du får nå alltid spille med 60 fps på pc om du sitter med en kraftig nok maskin, uansett om det er Ubisoft eller ikke. :/ Dårlig port er vist noe som blir klaget på uansett når et pc spill kommer virker det som.

 

 

Problemet er nok at UBISOFT nå åpent har gått ut og sagt at dem kommer til å satse på 30 FPS..

Lenke til kommentar

 

Ikke no Desmond ikke noe AC.

PS: console-port, I laughed.

 

Det her er det teiteste jeg vet om. Desmond-delen av historiene er jo alltid det svakeste aspektet, og det har egentlig ikke gjort noe annet enn å holde historien tilbake.

Jeg kan lyve og si det samme som deg, "det her er det teiteste jeg vet om", men jeg vil ikke være en løgner, både du og jeg vet at du har hørt teitere ting i livet, sikkert noe med religion og greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...