Gå til innhold

Disse telefonene har de raskeste nedlastingshastighetene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min jobbmobil er begrenset til 6Mbps av Telenor...

 

Er nok fordi du har en datapakke på 200 mb eller 1 GB. Da vil du være begrenset til 6 mbit. Send H3 til 1999 så får du full hastighet mot en kostnad vel og merke, eller oppgrader til 5GB eller høyere, så får du også full hastighet.

bedre med Chess, der får man full hastighet på alle abonnement uten tillegg i prisen! :)

Lenke til kommentar

 

Disse telefonene har de raskeste nedlastings? hastighetene

Hva med en liten korrekturlesing av emnetittel? ;)

Litt spesiell særskriving...

 

 

Emnetittel hentes automatisk fra tittelen til artikkelen når artikkelen publiseres, og der er det en skjult bindestrek (slik at ordet deles med bindestrek hvis skjermbredden er smal). Den skjulte bindestreken (­ i HTML) har av en eller annen grunn blitt til spørsmålstegn på sin vei til diskusjonsforumet :-). Har fikset det nå :-).

Endret av [email protected]
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Min jobbmobil er begrenset til 6Mbps av Telenor...

 

Er nok fordi du har en datapakke på 200 mb eller 1 GB. Da vil du være begrenset til 6 mbit. Send H3 til 1999 så får du full hastighet mot en kostnad vel og merke, eller oppgrader til 5GB eller høyere, så får du også full hastighet.

bedre med Chess, der får man full hastighet på alle abonnement uten tillegg i prisen! :)

 

 

Ja hvis man er så heldig at det er dekning.

 

Kjører støtt og stadig mellom sør og vestlandets to største byer, og med Chess/Netcom er det ikke engang 3G dekning på 50% av strekningen.

 

Med Telenor er det i det minste 3G hele veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har flere ganger målt over 140mbps med min Sony Xperia Z2 og Z3 compact i Telenors nett. Men har ikke klart å passere 145mbps. Telenor er helt RÅ på hastighet!

Leverer ikke bare telenor opp til 40Mbps i nettet demmes?

 

 

 

Spiller det noe rolle med slike hastiheter på en telefon? Bare

gimmik

Spiller en liten rolle for oss som bruker telefonen som "mobilt bredbånd" til feks PC eller andre ting.

 

For mannen i gaten derimot, så holder sikkert 3G med god hastighet for de fleste :)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Spiller det noe rolle med slike hastiheter på en telefon? Bare

gimmik

 

For min del er det helt topp med slike hastigheter! Går kjappere å laste film fra nett/lokalt trådløst nett. Greit å ha filmer på telefonen når man skal til steder med bare edge dekning...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...