Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Lenovo Yoga 3 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, litt blanda meninger om denne:
1. Skikkelig stygge de nye hengslene. Mulig man vender seg til dem, men nå ser det utrolig rart ut. Personlig vil jeg ikke at en sånn funksjon skal være tydelig, da jeg vil at PCen skal se helt normal ut.
2. Redd for at den blir for tynn, som også artikkelen til en viss grad nevner. Tastaturet jeg nå skriver på, som er en Yoga 2 Pro, er helt på grensen, mener jeg.
3. Bra de la til enda en farge. Likte den godt!
4. Blir spennende med Core M. Blir nok deilig å ikke ha vifter å bry seg om. Plages av og til av dem på Yoga 2 pro.

Skulle også ønsket de hadde satset på en stylus. Hadde passet bra til en yoga!

Endret av Seal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Skikkelig stygge de nye hengslene. Mulig man vender seg til dem, men nå ser det utrolig rart ut. Personlig vil jeg ikke at en sånn funksjon skal være tydelig, da jeg vil at PCen skal se helt normal ut.

Enig med deg. Ser ut til at hengslene på Y3P er konstruert slik at de løfter hekken litt mer ift. bunnen av skjermen i brettmodus, sammenlignet med Y2P. Gjerne nyttig, men ikke mindre blingete av den grunn.

 

Noe stiv pris eller?

And will it bend?

If you put it in your pocket and sit down? Sure bro. :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper konstruksjonen er stivere enn forgjengeren, som med sin store touch-pad kunne registrere et trykkom du holdt den i været mens du holdt den i et av de nedre hjørnene. Dette fordi den bøyde seg svakt, og ga press på touch-padden. Samme kunne skje om du hadde den i fanget og skrev. Da kunne det hende "trykk-knappen" under touch-padden ikke spratt opp pga press fra den for lite stive konstruksjonen.

 

Ja kort sagt var mye av problemet fordi den var for tynn. Uten at det var kraftig forsterket.

Lenke til kommentar

Håper konstruksjonen er stivere enn forgjengeren, som med sin store touch-pad kunne registrere et trykkom du holdt den i været mens du holdt den i et av de nedre hjørnene. Dette fordi den bøyde seg svakt, og ga press på touch-padden. Samme kunne skje om du hadde den i fanget og skrev. Da kunne det hende "trykk-knappen" under touch-padden ikke spratt opp pga press fra den for lite stive konstruksjonen.

 

Ja kort sagt var mye av problemet fordi den var for tynn. Uten at det var kraftig forsterket.

 

Jeg vil si den føltes som Yoga 2 Pro når det kom til konstruksjonen. Skjermhengslene virket derimot mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...