Gå til innhold

MP3-spiller og nettmusikk fra Dell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synkroniseringen foretas via USB 2.0 med Dell sitt eget Jukebox-program og det følger i tillegg med et eget backup-program for vanlig filoverføring til harddisken.

Ja, så det betyr at må man ta med seg dette programmet overalt dersom man skal bruke den på en annen PC?

 

I tillegg til MP3-spilleren har Dell innledet et samarbeid med MusicMatch og har lansert sin egen "Digital Music Store".

Og dette blir tilgjengelig i Norge i 2006?

 

DRM-beskyttelsen lar deg bare kopiere sangene til 3 PC-er, men til gjengjeld får du gleden av å spille dem av samtidig på alle sammen.

Whoa, så heldig jeg er. Men jeg kan altså ike brenne sangene ut på en CD. Eller?

Og sangene antar jeg er i WMA format. Eller?

 

og hva med fjernkontroll på ledningen?

 

Og prisen i Norge blir på nærmere 3000 kr vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Den der var jo spekket med "vi-vil-tjene-mer-penger"-specs. Dells eget program, og Music Match? Neppe...

 

Hvorfor kan ingen lage en MP3-spiller man kan ligge filene rett innpå som en egen "partisjon" på PC-en? Det blir jo mye lettere for brukerne, og minst like lett for produsenten, men neida... Dell må tjene mer penger!

 

Neppe.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis veldig dårlig smak...

Jeg har faktisk meget god smak, nei det er ikke noe jeg tror, det er det jeg blir fortalt. Folk kommer ofte til meg for å få råd og følger det. Hvis du liker hvit plast så deg om det. ipod'en er strøken ingen tvil om det, men jeg har aldri vært noen tilhenger av hvite dingser. Spesielt når jeg har en temperatur måler som ligner på veggen. Ting skal være i metall.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis veldig dårlig smak...

Jeg har faktisk meget god smak, nei det er ikke noe jeg tror, det er det jeg blir fortalt. Folk kommer ofte til meg for å få råd og følger det. Hvis du liker hvit plast så deg om det. ipod'en er strøken ingen tvil om det, men jeg har aldri vært noen tilhenger av hvite dingser. Spesielt når jeg har en temperatur måler som ligner på veggen. Ting skal være i metall.

Og dette bekrefta det bare ytterligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...