Gå til innhold

Det kommer over 100 nye kort i neste Hearthstone-utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skyter seg selv i foten de der altså, markedsføre det som et competitive spill når alle egentlig må bruke penger/tid(tid er penger, venn) på å låse opp kort som andre har eller ikke har, noe som er helt ubalansert, andre eSports som Starcraft, Quake3, CS og lignende er alle basert på likestilling.

 

Litt lei Blizzard, håper de crash and burn snart.

Lenke til kommentar

Blizzard feiler ikke nå heller. Om man ser på hva "Wizards of the Coast" gjør med Magic:The Gathering, så er en expansion med 100 kort en veldig forsiktig oppgradering. "Wizards" gir ut omtrent 6-700 nye kort hvert år, og de har aldri slitt med dette, så hvorfor skulle Blizzard fåå problemer med 100?

 

Å si at Blizzard feiler når de har 20.000.000 registrerte spillere, det er vel litt skivebom. Finnes det mange andre gratis-spill dere ute med en så stor spillerbase? Så sjansen for at Blizzard går i dass med det første, den er nok relativt marginal.

 

Sutringa over at man må betale for/spille seg til de gode korta er ganske meningsløs. Det har vel knapt tidligere vært utgitt et TCG som har gitt spillerne så enkel mulighet til å være konkurrasedyktige. "Magic the Gathering" koster til sammenligning mangfoldige tusen i året om du skal ha de råeste deckene, mens om du koser deg med "Heartstone i noen dusin timer, så har du bra nok kort til å hevde deg rimelig bra.

 

Personlig liker jeg også det at man kan åpne kort etterhvert gjennom å spille, det passer min casual stil veldig bra. Jeg gleder meg til neste expansion, blir nok mer spilling på meg en stund igjen da.

Lenke til kommentar

De skyter seg selv i foten de der altså, markedsføre det som et competitive spill når alle egentlig må bruke penger/tid(tid er penger, venn) på å låse opp kort som andre har eller ikke har, noe som er helt ubalansert, andre eSports som Starcraft, Quake3, CS og lignende er alle basert på likestilling.

 

Litt lei Blizzard, håper de crash and burn snart.

 

Men dette er et samlekortspill. Ikke spill på høyt nivå om du ikke har tid, jeg har gjort litt dailys her og der, men ikke hver dag siden det kom ut, og jeg har skaffet meg alle legendaries og rares jeg trenger til de fleste gode decker. Crafter bare ikke alle de dårlige korta.

 

Tror ikke Blizzard kommer til å crash and burn av at du ønsker det, særlig siden de har så mange populære serier.

Lenke til kommentar

Da har du vært heldig, jeg har gjort dailies hver dag, bytter alltid ut 40 quests og jeg completer 40 quests så sjeldent det går ann. Alikevell har jeg ikke nok dust til og lage et top deck. Har nok til og kjøpe 2 legendaries. Hearthstone er p2w på høyt nivå, eller du kan være en heldiggris.

Lenke til kommentar

Vell.... Eg har spilt en del Magic fra før og nå en del Hearthstone.

Eg har komt meg til rank 11 uten problemer med Basic cards ( det er dem kortene du starter med og ved å lvle en class til lvl 10.) så all denne klagingen om at Hearthstone er ett p2w spill er ikkje helt riktigt,, selv om noen legendarys er "gode" i form av hvilken meta men er i selvsagt. men også lett og tenke seg framtil hvilken kort du vil møte får å så spille rundt dem. Setter stor pris på flere kort da dette gjir muligheter til flere interessante decks og spille stiler.

Lenke til kommentar

Da har du vært heldig, jeg har gjort dailies hver dag, bytter alltid ut 40 quests og jeg completer 40 quests så sjeldent det går ann. Alikevell har jeg ikke nok dust til og lage et top deck. Har nok til og kjøpe 2 legendaries. Hearthstone er p2w på høyt nivå, eller du kan være en heldiggris.

 

Litt flaks har det jo vært, men har crafted endel mere enn 2 legendaries. Jeg har gjort god butikk på Arena noen ganger også da. Og holdt på siden beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...