Gå til innhold

Første del av Drømmefall Kapitler slippes i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episodiske formatet er jo greit nok i seg selv, og det var jo faktisk dette som var planen i utgangspunktet, om det hadde blitt gjort som f.eks Telltale sine episodiske eventyr der de starten en serie med et budsjett med faste utgivelsesdatoer er det greit nok. Det RTR prøver på her (som ble skrevet i en mail som ble sendt ut til alle kickstarter backere) er at de vil ta inn feedback fra fansen underveis menst de utvikler episodene og vil bruke pengenne de får inn fra episodesalgene til å øke budsjette på produksjonen og lage et "bedre" spill.

Slik jeg leste denne mailen virker det som de vil bruke penger de ikke har på utvikling som kan være skummelt nok i seg selv om salget skuffer. Det at de og vil prøve å forbedre formulaen under veis føler jeg bare vil føre til en oppstukket gjennomspilling om de skal implementere "forbedringer" i hver episode, noe jeg tror kan bli ganske merkbart om andre som meg har tenkt å vente på alle episodenne og spille de gjennom etterhverandre, slik jeg har gjort med alle Telltale titler.

 

Når det er sagt dreier det seg bare om bekymringer fra en som backet et ganske så stort beløp, og er ikke noe som får meg til å miste troen på spillet da det faktisk er historien som er viktigest, og dette vet jeg at Tørnquist og gjengen er utrolig flinke til, så håper og tror på det beste :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller normalt ikke episodespill, jeg er nok en av de som venter til spillet er komplett, akkurat slik jeg gjør med TV-serier.

 

Dette ser jo utrolig lekkert ut, men desverre kan det ut fra silmklippene se ut som de har beholdt den horrible "over skuldra dritfull konsoll-styringa" som var i Dreamfall. I såfall, blir dette kun sett som "Let's Play" av meg. Håper virkelig at styringa er bra, mer GTA-aktig. Da blir det nok kjøp, og det kan til å med hende jeg ikke klarer å vente til spillet er komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...