Gå til innhold

Norsk selskap lager nettbrett sammen med Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til, ingen av ungene mine kan legge inn gta (eller noen som helst sndre spill på sine ipad'er) hvis foreldre vil ha kontroll, så er jo ikke det værre enn å ikke gi poden tilgang til å installere ting på padden og sjekk med jevne mellomrom at de ikke har fabrikkgjennopprettet den hvis poden er av det tekniske kaliberet.

Lenke til kommentar
Jeg som har småbarn synes dette er en god idé. Håper Kuddle får det til.


Det som overrasket meg mest i artikkelen er vel at Hans-Petter, som kanskje er Norges største offentlige Apple-fanboy (iallfall var han det), er pressetalsmann for Kuddle. Som kjører på Microsoft-nettbrett... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg som har småbarn synes dette er en god idé. Håper Kuddle får det til.

 

Det som overrasket meg mest i artikkelen er vel at Hans-Petter, som kanskje er Norges største offentlige Apple-fanboy (iallfall var han det), er pressetalsmann for Kuddle. Som kjører på Microsoft-nettbrett... ;)

 

Hei Moskus,

 

Det går an å holde to tanker samtidig i hodet vet du :)

Jeg liker veldig godt Kuddle - både som selskap, app og det arbeidet selskapet tar sikte på å utrette - en tryggere og sikrere inngang for barn til sosiale medier. Begge ungene mine har installert Kuddle på sin iPhone 4 - andre barn har installert den på Android, og snart kan foreldre kjøpe Kuddle-nettbrett som er basert på Microsoft sin Windows-plattform.

 

For tiden holder jeg på å teste ut DNB sin ValYou-løsning for betaling via mobil, og da bruker jeg en Android-basert telefon fra HTC. Personlig er jeg en stor fan av Apple sin iOS-enheter, og har akkurat kjøpt meg iPhone 6 Plus, men jeg forholder meg fortsatt agnostisk til operativsystemer og hardware-produsenter, og ser frem til å jobbe tett via min rolle i Kuddle med Microsoft fremover.

 

Vennlig hilsen, Hans-Petter

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det går an å holde to tanker samtidig i hodet vet du :)

Det gjør det, men det er faktisk vanskelig, om ikke umulig, for de aller fleste fanboys. Og det var det nok for deg også tidligere, iallfall er det slik jeg husker våre tidligere diskusjoner (for noen år siden).

 

Jeg har imidlertid registrert at du er blitt rundere i kantene med årene. :)

Det har nok jeg også. ;)

 

 

Jeg liker veldig godt Kuddle - både som selskap, app og det arbeidet selskapet tar sikte på å utrette - en tryggere og sikrere inngang for barn til sosiale medier. Begge ungene mine har installert Kuddle på sin iPhone 4 - andre barn har installert den på Android, og snart kan foreldre kjøpe Kuddle-nettbrett som er basert på Microsoft sin Windows-plattform.

Kuddle finnes til iOS og Android, og det er bra! :)

 

Men så vidt jeg ser finnes det ikke til Windows 8 eller Windows Phone, så vidt jeg kan se...?

Vil det komme snart?

 

 

For tiden holder jeg på å teste ut DNB sin ValYou-løsning for betaling via mobil, og da bruker jeg en Android-basert telefon fra HTC. Personlig er jeg en stor fan av Apple sin iOS-enheter, og har akkurat kjøpt meg iPhone 6 Plus, men jeg forholder meg fortsatt agnostisk til operativsystemer og hardware-produsenter, og ser frem til å jobbe tett via min rolle i Kuddle med Microsoft fremover.

Det blir spennende å se fortsettelsen. :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...