Gå til innhold

Denne PC-skjermen skal gi deg en ekstra oppslukende opplevelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker LG sitt design bedre da den erstatter to skjerms løsninger som er ganske vanlig i dag, er også godt egnet til spilling uten å måtte ha 3 skjermer.

 

Denne skjermen her faller litt mellom en haug av stoler, de som vil bruke penger på en 27" skjerm vil ha høyere oppløsning, krumning gir mening på pc skjermer men er temmelig marginalt før du går opp i bredde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel også et problem at det blir andre proporsjoner når man bøyer en skjerm. Det er vel ikke tatt hensyn til de fordreininger som skapes. Enn om det bare er marginalt. Den vitenskapelig tilnærmingen er jeg litt usikker på.

Men det blir nå i alla fall mer riktig enn en TV-skjerm der flere skal sitte foran. Da blir det temmelig galt for de som sitter litt til siden!

Det er vel mer hype enn nytte. Vi blir fortalt at det er bra, og det holder visst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spillskjerm? Når ble spillere så nonsjalant til kravspeccen på skjermene sine?

Samsung, dere har drittet på leggen her gitt...

 

Skjermen betyr egentlig ganske mye. Når du tenker på hvor mange timer du sitter forran skjermen så er det viktig at den er perfekt for ditt bruk.

Poenget til OP her var vel at spesifikasjonene var heller dårlige, og at mange som bruker PC en del - til spill eller andre ting - har krav som overgår det denne skjermen kan levere.

Lenke til kommentar

1920x1080 er for lite på min 24" skjerm. Det har plaget meg siden dag 1 da jeg skaffet meg den.

 

Beklagelig nok var der ikke noe bedre i min prisklasse. Blir en orntlig oppgradering til 4k snart når det er blitt mere standard.

 

Det er egentlig helt absurt at 1920x1080 fortsatt er standard på PC skjermer når selv noen mobiltelefoner har flere pixler på sine 5-6" skjermer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel også et problem at det blir andre proporsjoner når man bøyer en skjerm. Det er vel ikke tatt hensyn til de fordreininger som skapes. Enn om det bare er marginalt. Den vitenskapelig tilnærmingen er jeg litt usikker på.

Men det blir nå i alla fall mer riktig enn en TV-skjerm der flere skal sitte foran. Da blir det temmelig galt for de som sitter litt til siden!

Det er vel mer hype enn nytte. Vi blir fortalt at det er bra, og det holder visst?

Hensikten er å løse dette, ja buede tv skjermer er tull imidlertid vil de ha nytte med brede pc skjermer.

Med 27" begynner det å bli relevant og vil raskt bli mer og mer aktuelt når bredden øker siden du vil se mer og mer skjevt på det på siden. De fleste som bruker to eller flere skjermer vinkler dem allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Skjermen på iPhone 6 er ikke bare bued , den er bøybar også

 

Enten er du veldig dum eller troller, håper det er det siste. Iphone 6 sin skjerm er ikke bøyd, det er bare glasset oppå.

 

og dette er langt fra den første bøybare/bøyde skjermen, samsung var først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...