Gå til innhold

E-SPORT: Blizzard vil gjøre World of Warcraft mer seervennlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Audun Rodem going full kappa? Herathstone bekfreftet top 3 e-sport!

Nånei du. ;) Har ikke pekt på Heartstone som den tredje største, men som en av de største. 407px-Kappa.png

Jeg tenkte mer på stavingen av navnet i artikkelen

WCA hype!

 

Og btw: Kappa ;)

Damn! Skylder på lavt-blodsukkerdysleksi. Rettes asap. (Takk ;) )
Lenke til kommentar

Større sjans for at Gw2 blir en eSport da de har 100% balansert PvP mtp at alle er max level og har tilgang til akkurat det samme gearet helt fra starten av, ergo alle er likestilt og DET er eSport, WoWs PvP balanse er basert på rating og det å låse opp utstyr som andre har eller ikke har, ergo ubalanse.

 

Tror ikke Blizzard har peiling på eSport uansett, hadde de hatt noe peiling hadde de oppdatert klienten sin til å være mer robust for brukerne, feks in-game spectating av tournaments, ticket purchase som øker premie-poolen, in-game VOIP og mye mer, men nei, the technology just isn't there yet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For sent og for lite, World of Warcraft er ikke et competitive spill og har aldri vært det(se: må låse opp gear) heller, på tide at Blizzard våkner opp.

 

Helt enig. De har SC2, som er en fryd å se på IMHO, så det får klare seg.

Lenke til kommentar

Da var da F på tide at WoW fikk mindre skills å huske for en komentator, og eller en newbie som vil see på..

 

nok å huske, å nå bruker cleric q altså light heal, å siden hun \ han er Level 4 så vil den akkurat redde den warrioren.

 

i stede for der bruker han skill som sitter på meny nr 4 vi er usikker på dette tidspunkt basert på animasjonen som starter opp nå hva han holder på med, og Vips der var kampen over..

(altså en simpex utgave at hva jeg mener, selfølgelig går det raskt å kaste magier i wow går jeg ut i fra, men å see på masse effekter, og skills og what not som lignere på værandre, uten mål å meining bortsett fra å ta ut noen motstandere, er jo kjedeligt.

 

League of legends for eksempel jeg har ikke spilla det selv men når jeg ser på toppkampene, så er det lett å følge med, tror det er bare 4 forskjellige skills på alle heroene, å det er ikkno unødvendig, heal 1 heal 2, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...