Gå til innhold

Dette er de mest populære mobiltelefonene nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var jeg nettopp inne og sjekket og fant iPhone 6 både på første og tredje plass da. Så jeg vet ikke helt hvorfor den er på andre plass i denne artikkelen...

 

Hei, i går ettermiddag lå den på 2. og 3. plass, men når det er to like modeller (bare med forskjellig lagringsplass) slår vi de sammen. Nå ser det ut til at iPhone 6 har klatret helt opp til 1. plass i løpet av natten. Listene på Prisguide.no endrer seg hele tiden etter hvert som brukerne søker etter nye produkter. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen halvrimelige modeller blant de mest populære, ser jeg.

 

Folk søker alltid på de dyreste, selv om de ikke har tenkt å kjøpe dem. Så et bilde fra Amazon. Det flest folk hadde kjøpt etter å ha sett på et GTX Titan va GT 620, GT 630 osv. Så det vil alltid være sånn, betyr ikke at de modellene nødvendigvis er mer populære, men folk vil alltid søke på de dyreste modellene for å se, selv om de vet de ikke kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Mulig at man vil få et noe mer riktig bilde om man måler på klikk videre til butikk, men selv da vil man se at folk ønsker å se butikkens produktinformasjon uten at man nødvendigvis har bestemt seg for å kjøpe akkurat det produktet. Skal det være helt riktig, måtte butikken sendt tilbake kjøpsinfo til prisguide.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

 

Nå var jeg nettopp inne og sjekket og fant iPhone 6 både på første og tredje plass da. Så jeg vet ikke helt hvorfor den er på andre plass i denne artikkelen...

 

Hei, i går ettermiddag lå den på 2. og 3. plass, men når det er to like modeller (bare med forskjellig lagringsplass) slår vi de sammen. Nå ser det ut til at iPhone 6 har klatret helt opp til 1. plass i løpet av natten. Listene på Prisguide.no endrer seg hele tiden etter hvert som brukerne søker etter nye produkter. :-)

I går ettermiddag var ikkje iphone 6 en gang lansert i Norge. Kanskje denne listen burde vært publisert i morgen, eller i ettermiddag. Hvis du først skal ha med Iphone 6?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...