Gå til innhold

Fra og med i natt kan du kjøpe iPhone 6 eller 6 Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Er ikke ute etter ny mobil for øyeblikket, men denne ser ut til å være et bra produkt, uansett hva Androidfanboys måtte mene om den saken. Kona skal nok ha en sånn, men bestiller fra Japan, der 128 GB modellen koster mindre enn 16 GB modellen koster i Norge.

Lenke til kommentar

Får vi en slik artikkel når f.eks Note 4 kan kjøpes?

 

Jeg kan summere den artikkelen for deg, så Tek slipper:

 

Hvor kan jeg kjøpe Note 4?

Der mobiler selges.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Du får den sikkert på dagen.

 

Bør jeg kjøpe Galaxy S5 eller Note 4?

Er du vant til en av de tidligere Galaxy-modellene, vil du antagelig synes at 5,1-tommer er mer enn stort nok. Ønsker du en mobiltelefon på størrelse med for eksempel Samsung Galaxy Note III, er det Note 4 du skal ha.

Lenke til kommentar

Synd at ikke Sony Z3 Compact lanseres samtidig. Valget står mellom iPhone 6 og Z3C for min del, men om det bare er en av dem å velge blant i butikkene i morgen så kan det fort skje at det er iPhone valget faller på...

 

Hvorfor har du valget mellom iPhone 6 og Z3 Compact? Er det første gang du kjøper en smarttelefon? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan du velger en telefon, for android og iOS er ganske så forskjellige. Er det utseende på mobilen som er viktig for deg, eller vil du generelt bare ha en god telefon? Hva er en god telefon for deg da?

 

Eller 'bare må' du ha en telefon til i morgen at du bare tar det som er tilgjengelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at ikke Sony Z3 Compact lanseres samtidig. Valget står mellom iPhone 6 og Z3C for min del, men om det bare er en av dem å velge blant i butikkene i morgen så kan det fort skje at det er iPhone valget faller på...

 

Har akkurat samme utgangspunkt som deg. Står mellom Gayphone og Sony. Tror jeg skal drøye litt å se .

Lenke til kommentar

 

Synd at ikke Sony Z3 Compact lanseres samtidig. Valget står mellom iPhone 6 og Z3C for min del, men om det bare er en av dem å velge blant i butikkene i morgen så kan det fort skje at det er iPhone valget faller på...

Har akkurat samme utgangspunkt som deg. Står mellom Gayphone og Sony. Tror jeg skal drøye litt å se .

 

 

Ikke gamle karen du skjønner jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis noe spesielt med å kjøpe seg en telefon over i USA.

BN-EQ507_iphone_G_20140922044152.jpg

Ps

Ja jeg er klar over at bildet må være fake, Ingen oppfører seg sånn fordi de har kjøpt seg en telefon eller ser at andre har kjøpt.

 

Det er en kulturgreie i de offisielle Apple-butikkene den første dagen de lanserer nye modeller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...