Gå til innhold

Samsung slutter å selge bærbare PC-er i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Samsung laptop, og har hatt mine problemer, f.eks ekstremt dårlig Windows 8 støtte til tross for at modellen min stod på listen over "godkjente modeller". Andre driverproblemer har det også vært, wlan f.eks. (her må hw-produsent ta ein del av skylden). Skjerm med dvaske farger til tross for ein av dei største produsentene av TV'er..

Lenke til kommentar

 

Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa..

Hvor fikk du tak i den? har ikke sett den i noen norske butikker/nettbutikker....

 

Jeg kjøpte den fra Komplett i august i fjor. Multicom hadde den også til salgs i den perioden hvis jeg husker riktig

Endret av member_229293
Lenke til kommentar

 

 

Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa..

Hvor fikk du tak i den? har ikke sett den i noen norske butikker/nettbutikker....

 

Jeg kjøpte den fra Komplett i august i fjor. Multicom hadde den også til salgs i den perioden hvis jeg husker riktig

 

men da er det vel X02 versjonen? den med litt svakere specs?

Lenke til kommentar

Dette er faktisk veldig leit.

Sitter med en fantastisk Series 7 (blitt til Ativ) og vurderte å kjøpe ny fra Samsung om ett år.

Jeg liker ikke Lenovo, Acer eller de øvrige foruten HP's business bærbare...

Jeg har ikke hatt noe prob med bloatware på denne og synes det er litt barnslig å skylde på det. Win 8 kravet er at bloat skal kunne avinnstalleres enkelt fra bruker. fjernet 3-4 programmer jeg visste jeg ikke kom til å bruke og thats it.

Lenke til kommentar

Veldig synd dette her. Asus har gode alternativer, men har lagt en liten elsk på Samsung 9-serien. Har selv en 900XE som er helt super. Mer kompakt enn konkurrentene, godt PLS-panel og fin ytelse. Eneste negative med den er at jeg knakk pinnen på laderen og at Samsung ikke selger originallader. Valget var Ebay eller å betale 800 kroner for en norsk lader. Forsøkte Ebay, med noe skuffende resultat i en lader som ikke alltid lader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...