Gå til innhold

Dette er maskinvaren til The Pirate bay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det ble godt forklart hvorfor dette er utilgjengelig informasjon. Man får jo oppgitt noe virtuelle specs. da, eller ble det redigert inn etter din kommentar kom?

 

Det hadde vært mer interessant å lese mer om hvordan de har programmert seg fram til noe så sprekt "produkt". Kanskje noe mer om virkemåte og programvare som ligger i bunn, og hvor mye og hvilke kode de måtte komme opp med selv.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Dette er maskinvaren til The Pirate bay

Hvor er bildene og beskrivelse av merkenavn på servere, hovedkort, prosessor, plasskrav i antall rack eller U, kraftbehov, nettlinjekapasitet osv? Jeg føler at artikkelen ikke svarer til forventningene overskriften gir!

Mener du at hardware agnostiske VM-er ikke er maskinvare? Synes artikkelen gir et godt bilde, men jeg savner beskrivelsen om programvaren den kjører på, som operativsystem, kjerne, databaseteknologi o.l.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er maskinvaren til The Pirate bay

Hvor er bildene og beskrivelse av merkenavn på servere, hovedkort, prosessor, plasskrav i antall rack eller U, kraftbehov, nettlinjekapasitet osv? Jeg føler at artikkelen ikke svarer til forventningene overskriften gir!

Mener du at hardware agnostiske VM-er ikke er maskinvare? Synes artikkelen gir et godt bilde, men jeg savner beskrivelsen om programvaren den kjører på, som operativsystem, kjerne, databaseteknologi o.l.

Poenget var at det var en villedende overskrift. Men alle overskrifter ser jo ut som om se og hør skriver de om dagen, og det skjer ikke bare på hw.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...