Gå til innhold

Ser du hva som mangler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg er ikke den som vanligvis går Apple i forsvar, men dette blir for dumt altså. Det blir for tynt å lage en sak om vinkelen Apple tar bildene sine fra for å fremstille produktet sitt best mulig. Nå er det en uke siden lansering, og det er faktisk tomt for "spennende Apple saker" å skrive om nå. Nok nå. Slutt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dere har satt ring på feil side. Kameraet er på den andre siden...

Ikke lett å sette ring på en side som ikke er der da ;)
De refererer til bilde nr.1. Da kan de ikke sette ring rundt andre siden av telefonen på bilde nr.2! -,-

MAN ville sett kameraet på bilde nr2 hvis det ikke var fjernet...

Stemmer! Men da må redaksjonen sette ringen på rett plass, der kameraet er! :)

Lenke til kommentar

Hva med optisk kompresjon? Ting som er nærmere kamera blir større enn ting i bakgrunnen. Ringen er heller ikke enorm og dersom de holder den litt på skrå vil ringen forsvinne ganske kjapt. Øynene våres vil oppfatte denne ringen siden vi har 2 "linser" mens kameraet har bare en, noe som vil kunne forårsake at ting i bakgrunnen forsvinner bak andre ting i forgrunnen. Ville prøvd dette selv før jeg hyler "fy apple", noe jeg syns redaksjonen burde tatt seg tid til å sjekke i forkant.

Lenke til kommentar

Apple har kludret det til selv: utstikkende kamera ,ikke safirglass - NFC- eller betalingsbrikken låses ned-burde laget en 5" i stedet for 4,7"- 4.7" Iphone 6 har ikke full hd som sin storebror Iphone 6 Plus. Jeg kommer ikke til å bytte ut min Iphone 5s med fiaskoen Iphone 6.

 

De burde heller lage en 4" istedet for 4.7" spør du meg.

Lenke til kommentar

Dette er eigentleg eit problem med alle mobilprodusentane uavhengig av produsent.

 

I dag er det ikkje lenger mulig å finne relevant informasjon om korleis telefonen er teknisk og designmessig ved å gå inn på dei offisielle sidene til produktet. Der er det kun lista opp tre "fantastiske" nye funksjoner samt nokre studiobilder av mobiltelefonen.

 

Skal du ha informasjon om korleis produktet faktisk er så må du inn på tredjeparts sider som omtaler produktet.

 

Særlig tydelig var problemet her i fjor når alle "vanntette" telefonane kom på markedet. Alle studiobilda av telefonane viste korleis dei såg ut under vatn. Men ikkje ein einaste plass stod det at telefonen ikkje kunne brukast i saltvatn, eller at den kun kan dyppast 1 meter ned i maks x antall minutter. Reklamen ville ha folk til å tru at det var ein vanntett undervannstelefon medan realiteten er at produsenten ikkje vil garantere for at den ikkje blir øydelagt av å bli brukt under vatnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Dere har satt ring på feil side. Kameraet er på den andre siden...

Ikke lett å sette ring på en side som ikke er der da ;)
De refererer til bilde nr.1. Da kan de ikke sette ring rundt andre siden av telefonen på bilde nr.2! -,-

MAN ville sett kameraet på bilde nr2 hvis det ikke var fjernet...

Stemmer! Men da må redaksjonen sette ringen på rett plass, der kameraet er! :)

Begynte å lure på om de hadde satt ring i bunnen av mobilen men det har de jo ikke, uansett så skal man kunne se kameraet fra begge sidene. Med tanke på at baksiden er helt flat og ikke bøyd, så har det ingenting å si om redaksjonen hadde satt ring på andre siden, du ser det samme.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Dere har satt ring på feil side. Kameraet er på den andre siden...

Ikke lett å sette ring på en side som ikke er der da ;)
De refererer til bilde nr.1. Da kan de ikke sette ring rundt andre siden av telefonen på bilde nr.2! -,-

MAN ville sett kameraet på bilde nr2 hvis det ikke var fjernet...

Stemmer! Men da må redaksjonen sette ringen på rett plass, der kameraet er! :)

Begynte å lure på om de hadde satt ring i bunnen av mobilen men det har de jo ikke, uansett så skal man kunne se kameraet fra begge sidene. Med tanke på at baksiden er helt flat og ikke bøyd, så har det ingenting å si om redaksjonen hadde satt ring på andre siden, du ser det samme.

De har flyttet den nå! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...