Gå til innhold

RYKTE: Oppo-lekkasje viser ny design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jøsses! Metall kropp? Kan jo ikke være noe bra!? "Plastpose" chassis er jo så mye bedre... :-)

 

sludder og pølsevev, plast laget av banastivelse er tingen! :L

What? Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man ikke bruker enda mer glass. Hele telefonen skulle vært lagd i glass. Vi har jo sett hvor vellykket glass har vært så langt.

Hva i alle!?

Det er heller jeg som ikke kan fatte og begripe at ikke det brukes is, helt enkel is, det hadde jo sett så flott ut! (Hint, hint apple) :L

Lenke til kommentar

 

 

 

Jøsses! Metall kropp? Kan jo ikke være noe bra!? "Plastpose" chassis er jo så mye bedre... :-)

 

sludder og pølsevev, plast laget av banastivelse er tingen! :L

What? Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man ikke bruker enda mer glass. Hele telefonen skulle vært lagd i glass. Vi har jo sett hvor vellykket glass har vært så langt.

Hva i alle!?

Det er heller jeg som ikke kan fatte og begripe at ikke det brukes is, helt enkel is, det hadde jo sett så flott ut! (Hint, hint apple) :L

blir ikke is på apple, det ryktes at neste iphone skal revolusjonere hele måten mobilen fungere med å ha noe så nyskapende som plastik på baksiden av mobilen. ikke nok med det, volum knappene skal ogå få seg et lag med plastik. pris? 6500 nok, løp å kjøp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...